کد خبر: 58511 | زمان مخابره: 16:25:05 - شنبه 11 اردیبهشت 1395 | بدون نظر | |

اقدامات انتقام جویانه و خودسرانه بزرگترین معضل امنیتی جنوب استان است

رییس کل دادگستری کل استان کرمان گفت: اقدامات انتقام جویانه و خودسرانه بزرگترین معضل امنیتی جنوب استان کرمان است و باید با همت مردم و اقدامات فرهنگی، اجتماعی و پیشگیرانه جلوی چنین اقدامات ناپسندی گرفته شود.

 

به گزارش  نشانه نیوز، “یدالله موحد” به همراه رییس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان و جمعی از مسئولین قضائی جنوب استان کرمان از زندان جیرفت بازدید کرد.

 

این مقام ارشد قضائی استان با حضور در بندهای مختلف زندان، از نزدیک به مشکلات مددجویان زندانی رسیدگی و دستورات قضائی لازم را صادر نمودند.

 

موحد در این بازدید اظهار کرد: اقدامات انتقام جویانه و خودسرانه بزرگترین معضل امنیتی جنوب استان کرمان است و باید با همت مردم و اقدامات فرهنگی، اجتماعی و پیشگیرانه جلوی چنین اقدامات ناپسندی گرفته شود.

 

همچنین در این بازدید “مجید رستمی” دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: با توجه به واقع شدن زندان جیرفت در مرکز شهر، ضرورت دارد در اسرع وقت اقدامات لازم جهت انتقال زندان به مکانی خارج از شهر صورت بگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه فقط یک کانون اصلاح و تربیت ویژه نوجوانان بزهکار در مرکز استان کرمان وجود دارد، تصریح کرد: ضرورت دارد یک کانون اصلاح و تربیت در جنوب استان کرمان به مرکزیت شهرستان جیرفت احداث شود.

 

رستمی ادامه داد: در حال حاظر خانواده های مددجویان کانون اصلاح و تربیت باید مسافتی طولانی را جهت ملاقات با فرزندان خود طی کنند که این امر مشکلاتی را در پی دارد.

 

این مقام قضائی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ظرفیت استاندارد، زندانی در زندان جیرفت وجود دارد و با توجه به اهمیت اصل طبقه بندی مددجویان زندانی، بیان کرد: رعایت تفکیک زندانیان باعث می شود زندانیانی که به لحاظ جرائم خرد به زندان وارد شده اند با زندانیانی که مرتکب جرائم خشن شده اند، در یک بند قرار نگیرند.



ارسال نظر


آخرین خبرها