کد خبر: 58515 | زمان مخابره: 16:27:34 - شنبه 11 اردیبهشت 1395 | بدون نظر | |

مهلت ارسال مقاله به همایش تحقیقات کیفی در تربیت معلم تمدید شد

دبیر اجرایی همایش تحقیقات کیفی در تربیت معلم گفت: مهلت ارسال مقاله به این همایش تا هجدهم اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش نشانه نیوز، زهیر مصطفی بلوردی افزود: همایش تحقیقات کیفی در تربیت معلم علاوه بر روش های اصلی تحقیقات کیفی؛ مقالات اقدام پژوهی، روایت پژوهی و تجارب دانشجو معلمی را نیز می پذیرد.

وی بیان کرد: تمامی پژوهشگران می توانند مقالات خود را متناسب با محورهای همایش به دبیرخانه ارسال کنند.
وی با بیان اینکه این همایش توسط دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار می شود گفت: دانشجو معلمان و معلمان می توانند از امتیازات شرکت و ارایه مقاله در همایش در ارزشیابی سالانه و فرم های تعیین مدرسه محل خدمت خود بهره مند شوند.
دبیر اجرایی همایش افزود: مقالات ارسالی باید در برگیرنده موضوعات علمی، پژوهشی و منطبق با اصول تحقیقات کیفی و بر اساس پارادایم و فلسفه مربوط تدوین شده باشند.
وی اظهار کرد: علاقه مندان می توانند از طریق پایگاه اینترنتی ttp://pknt.cfu.ac.ir از شرایط ارسال و محورهای همایش مطلع شوند و برای ثبت نام در همایش اقدام کنند.
بلوردی افزود: پژوهشگران بایستی مقالات خود را از طریق پست الکترونیک به آدرس pf.nasir@gmail.com ارسال کنند، همچنین دبیرخانه همایش از طریق شماره تلفن ۳۳۳۱۱۰۴۰ آماده پاسخگویی به سئوالات محققان در ساعات اداری است.
وی گفت: همایش تحقیقات کیفی در تربیت معلم ۲۸ ادیبهشت ۹۵ در سالن همایش های پردیس خواجه نصیرالدین طوسی دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار خواهد شد.
بلوردی بیان کرد: مدیریت آموزش در تربیت معلم، روش های تدریس در تربیت معلم، برنامه درسی در تربیت معلم، الزامات پژوهش در تربیت معلم، الزامات آموزش و یادگیری در تربیت معلم، الزامات فعالیت های دانشجویی در تربیت معلم، امکان و راهکارهای نهادینه کردن ارزشیابی کیفی در تربیت معلم، تربیت معلم و الزامات اخلاق اجتماعی، تجربه کارورزی در تربیت معلم و آموزش و یادگیری از محورهای این همایش است.
وی گفت: رفاه و بهزیستی، الزامات رفاهی در تربیت معلم، سلامت روان و الزامات آن در تربیت معلم، سلامت معنوی و الزامات آن در تربیت معلم، آسیب های اجتماعی، تربیت معلم و الزامات پیشگیری و کاهش گرایش به موادمخدر، تعارضات فرهنگی و نقش آن در تربیت معلم، تربیت معلم و راهکارهای نهادینه کردن قانونمداری و تربیت معلم و راهکارهای نهادینه کردن دین باوری نیز از دیگر محورهای این همایش است.
دبیرخانه همایش در شهر کرمان، میدان خواجو، ابتدای خیابان سرباز، دانشگاه فرهنگیان پردیس خواجه نصیرالدین طوسی، اداره پژوهش و فناوری فعال است.



ارسال نظر


آخرین خبرها