کد خبر: 58521 | زمان مخابره: 16:31:24 - شنبه 11 اردیبهشت 1395 | بدون نظر | |

ارائه ۳۰ رشته تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام‌نور کرمان

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: دانشگاه‌های پیام‌نور استان کرمان در ۳۰ رشته مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش دارند.

به گزارش  نشانه نیوز، حسین رشیدی‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز استاد در جمع دانشگاهیان پیام‌نور استان کرمان اظهار داشت: کلینیک مشاوره کارآفرینی در ستاد استانی و ۶ مرکز دیگر دایر شده و تاکید روسای دانشگاه‌ پیام‌نور کشور بر دنبال کردن این مسیر است.

وی بیان داشت: دانشگاه پیام‌نور کرمان در حال حاضر ۱۷ هسته و شرکت پذیرفته شده در مرکز رشد استان دارد که دو مورد آن به شرکت‌های دانش‌بنیان تبدیل شده‌اند.

رشیدی‌نژاد عنوان کرد: در حال حاضر در ۳۰ رشته کارشناسی ارشد و دکتری برای تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های پیام‌نور استان کرمان پذیرش داریم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان افزود: راه‌اندازی ۱۳ رشته تحصیلات تکمیلی دیگر نیز در دانشگاه پیام‌نور کرمان در دست بررسی است.

به گزارش فارس در این مراسم با حضور قائم مقام رئیس دانشگاه پیام‌نور کشور از ۱۲ عضو هیات علمی پیشکسوت استان کرمان براساس احکام صادره از سازمان مرکزی تجلیل به عمل آمد.

همچنین دانشجوی بسیجی دانشگاه پیام‌نور واحد شهداد که از سوی سپاه ثارالله کرمان به عنوان جهادگر بسیجی نمونه معرفی شده بود، مورد تجلیل قرار گرفت.



ارسال نظر


آخرین خبرها