کد خبر: 58984 | زمان مخابره: 15:07:45 - چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 | بدون نظر | |

طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) در استان کرمان اجرا می‌شود

سرپرست معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمان گفت: همزمان با جشن های نیمه شعبان طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) در سراسر استان برگزار می شود.

به گزارش  نشانه نیوز، حجت الاسلام “مصطفی طاهری” با بیان این که یکی از تکالیف مؤمنان در زمان غیبت صدقه دادن برای سلامتی و تعجیل در ظهور امام عصر(عج) است ، گفت: کمیته امداد استان کرمان طبق سال های گذشته و همزمان با جشن های میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) طرح صدقه برای سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان‌(عج) را در سراسر استان اجرا می کند.

وی با بیان اینکه محوریت اجرای طرح صدقه برای سلامتی امام زمان‌(عج)، مساجد، مراکز نیکوکاری، دفاتر کمیته امداد و محل های برگزاری جشن های نیمه شعبان است، افزود: اجرای این طرح از دوازدهم ماه شعبان آغاز و تا پانزدهم شعبان همزمان با میلاد امام زمان‌(عج) ادامه خواهد داشت.

طاهری ادامه داد: مبالغ جمع‌آوری شده در این طرح در قالب ذبح قربانی با نیت سلامتی امام زمان‌(عج) هزینه شده و در بین نیازمندان محل توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته از محل اجرای طرح صدقه برای سلامتی امام زمان‌(عج)، ۳۳۶ میلیون ریال کمک های مردمی در استان جمع‌آوری و بین محرومان و نیازمندان توزیع شد.

سرپرست معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمان، در ادامه هم چنین از اجرای طرح حامی‌یابی برای ایتام و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های ماه شعبان طرح‌های حامی‌یابی در این ماه اجرایی خواهد شد.



ارسال نظر


آخرین خبرها