کد خبر: 59146 | زمان مخابره: 18:49:42 - دوشنبه 3 خرداد 1395 | بدون نظر | |

همزمان ۱۰ جشن گلریزان در کرمان برگزار می‌شود

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: اول تیرماه ۱۵ ماه مبارک رمضان امسال مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع) به صورت همزمان در ۱۰ شهرستان استان کرمان که دارای زندان هستند جشن گلریزان برگزار می‌کنیم.

به گزارش “ نشانه نیوز ” یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: بناست در ماه مبارک رمضان جشن‌های گلریزان در سراسر استان کرمان با همت و تلاش ستاد دیه برگزار شود.
وی افزود: هدف جشن‌های گلریزان این است که بتوانیم کمک خیران را برای حمایت مالی از محکومان مالی جرائم غیرعمد جذب و اسباب آزادی و رهایی جمعی از زندانیان را فراهم کنیم.
موحد بیان کرد: برگزاری جشن‌های گلریزان با حضور تنها یک مجموعه نمی‌تواند کیفیت لازم را داشته باشد، لذا دستگاه قضائی، روسای زندان‌ها، فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات باید با ستاد دیه این همکاری را داشته باشند.
وی اظهارکرد: با تشویق و ترغیب خیران برای یاری افراد گرفتار در زندان بیاییم و ضمن آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، جایگاه استان کرمان را در این زمینه بهبود ببخشیم.
رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: اول تیرماه ۱۵ ماه مبارک رمضان امسال مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع) به صورت همزمان در ۱۰ شهرستان استان کرمان که دارای زندان هستند جشن گلریزان برگزار می‌کنیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها