کد خبر: 59155 | زمان مخابره: 17:22:37 - سه شنبه 4 خرداد 1395 | بدون نظر | |

گازرسانی به ۱۵ روستای رفسنجان در دست انجام است

رئیس ناحیه گاز شهرستان رفسنجان گفت: گازرسانی به ۱۵ روستای این شهرستان با اعتبار بیش از ۵۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی در حال انجام است.

به گزارش نشانه نیوز، سید محمد حسینی افزود: بیش از هفت هزار نفر با گازرسانی به دهستان های خنامان و دره دُران شهرستان رفسنجان از نعمت گاز بهره مند می شوند.
وی ادامه داد: عملیات گازرسانی به دهستان خنامان شامل روستاهای چاروک، ۱۲ امام، رئیس آباد، حسین آباد، روکرد، گلوسالار، کاخ، علی آباد، ارجاسب و کربلایی رضا از سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر در مرحله واگذاری انشعاب و نصب علمک قرار دارد.
حسینی ادامه داد: ۵۱ کیلومتر شبکه و خط تغذیه گاز با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در عملیات گازرسانی به دهستان خنامان انجام شده که با واگذاری انشعاب و نصب علمک تا پایان شهریور سال جاری به بهره برداری می رسد.
وی گفت: هزار و ۱۰۰ خانوار در قالب بیش از چهار هزار نفر در خنامان رفسنجان با انتقال گاز به این دهستان از نعمت گاز بهره مند می شوند.
رئیس ناحیه گاز شهرستان رفسنجان با بیان اینکه عملیات گازرسانی به دهستان دره دُران رفسنجان نیز در سال جاری آغاز شده است تصریح کرد: ۴۳ کیلومتر شبکه و خط تغذیه گاز در این دهستان شامل روستاهای اودرج، داوران، دره جُز، دره رنج و دره دُر در حال انجام است و تاکنون بیش از ۲۰ کیلومتر آن اجرا شده است.
وی خاطرنشان کرد: هزینه اجرای طرح گازرسانی به دره دوران ۲۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال است که با اجرای این پروژه بیش از سه هزار نفر از جمعیت این دهستان از نعمت گاز برخوردار می شوند.
حسینی گفت: با اتمام عملیات گازرسانی به دهستانهای دره دُران و خنامان رفسنجان تمام روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
وی افزود: عملیات گازرسانی به روستاها و شهرهای رفسنجان از سال ۸۲ آغاز شده است.



ارسال نظر


آخرین خبرها