کد خبر: 59163 | زمان مخابره: 17:30:27 - سه شنبه 4 خرداد 1395 | بدون نظر | |

کمک ۱٫۹ میلیارد ریالی مردم زرند به بازسازی عتبات عالیات

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان زرند گفت: مردم زرند در سال گذشته یک میلیارد و ۹۳۹ میلیون ریال به بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

به گزارش  نشانه نیوز، عباس ایرانمنش  در دیدار جمعی از مسئولان ستاد عتبات عالیات استان با امام جمعه زرند و اعضای ستاد عتبات عالیات شهرستان زرند اظهار داشت: طی یک سال گذشته مردم شهرستان زرند با اهدای ۱۲۰ عدد خشت طلا به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال، ۲۷۹ گرم طلا به ارزش ۲۶۵ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و ۵۱۲ میلیون ریال وجه نقد در ساخت گنبد حرم امام حسین(ع) مشارکت کردند.

وی با بیان اینکه در ارزیابی صورت گرفته در راستای کمک به عتبات عالیات طی یک سال گذشته شهرستان زرند از رتبه ۱۱ به رتبه سه در سطح استان ارتقا یافته است، افزود: از تمام ظرفیت‌های موجود شهرستان در جهت پیشبرد امور‌ ستاد بهره خواهیم برد و وظیفه ماست تا بسترسازی مناسبی برای مشارکت بیش از پیش مردم در کمک به این‌گونه فعالیت‌ها داشته باشیم.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند نیز فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات را نمونه بزرگی از کار فرهنگی در کشور دانست و گفت: انجام امورات فرهنگی در راستای اعتلای دین انجام می شود و این قبیل اقدامات، باورهای مردم را نسبت به دین مستحکم تر می‌کند.

وی با بیان اینکه پول و طلایی که مردم به عتبات عالیات تقدیم می‌کنند،  ذخیره قیامت می‌شود، افزود: این امر معنوی پس‌انداز اخروی دارد، فعالیت در ستاد بازسازی کار عشق و دل است و مردم شهرستان زرند همیشه در همه صحنه‌های انقلاب حضوری فعالانه داشتند.

امام جمعه زرند با اشاره به حضور سپاه قدس در عراق گفت: همان طور که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.



ارسال نظر


آخرین خبرها