کد خبر: 59196 | زمان مخابره: 15:17:24 - چهارشنبه 5 خرداد 1395 | بدون نظر | |

کشف ۲۸۵ کیلوگرم مواد مخدر/۳ سوداگر مرگ در چنگال قانون گرفتار شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۸۵ کیلو و ۱۳۰ گرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس کرمان و یزد خبر داد و گفت: در این عملیات سه قاچاقچی دستگیر شدند.

به گزارش نشانه نیوز، سرهنگ ناصر فرشید  با اشاره به آگاهی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های کهنوج و فاریاب و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد از عبور یک محموله سنگین مواد مخدر از این منطقه، اظهار کرد: براساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این محموله مواد مخدر قاچاقچیان از استان‌های شرقی بارگیری و به جنوب کرمان انتقال داده‌اند و قصد دارند آن را به سمت پایتخت بارگیری کنند.

وی بیان کرد: با کنترل محورهای مواصلاتی پلیس به یک دستگاه پژو پارس مشکوک شد و آن را متوقف کرد که پس از متوقف کردن این خودرو در «سه راه زه» پلیس با استفاده از شگردهای خاص به این نتیجه رسید که سرنشینان این خودرو نقش اسکورت مواد را دارند، از این رو پس از ورود یک دستگاه کامیون بنز ماموران آن را نیز متوقف کردند.

سرهنگ فرشید اضافه کرد: پس از انتقال کامیون حامل هندوانه به پارکینگ ماموران در بازرسی از آن توانستند ۲۸۵ کیلو و ۱۳۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه جاساز شده بود را کشف کنند.

وی از دستگیری سه قاچاقچی در این عملیات خبر داد و گفت: ماموران دو دستگاه خودرو را نیز توقیف کردند و به همراه مواد کشف شده به مراجع قانونی تحویل دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان مبارزه با قاچاق مواد مخدر را از اولویت‌های پلیس در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک ضمن تماس با سامانه ۱۱۰، پلیس عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری دهند.



ارسال نظر


آخرین خبرها