کد خبر: 59249 | زمان مخابره: 15:15:04 - شنبه 8 خرداد 1395 | بدون نظر | |

سامانه پیام کوتاه حساب‌های بانکی خود را فعال کنید

رییس پلیس فتا استان کرمان گفت: فعال بودن سامانه پیام کوتاه بانکی باعث می شود که فرد سریعا از هر نوع برداشت باخبر شود و بتواند در اسرع وقت موضوع را پیگیری کند.

 

به گزارش  نشانه نیوز، سرهنگ”کامبیز اسماعیلی” اظهار کرد: برداشت مالی از حساب های بانکی افراد بخش عمده ای از پرونده های تشکیل شده در مراکز پلیس فتا را شامل می شود.

 

وی افزود: اغلب افرادی که با چنین مشکلی مواجه می شوند متاسفانه بعد از مدت طولانی متوجه برداشت غیرمجاز از حساب خود می شوند که این خود مشکلات دیگری به دنبال دارد.

 

اسماعیلی تصریح کرد: برداشت مالی از حساب های بانکی علاوه بر صرف وقت جهت پیگیری، ممکن است در روند زندگی نیز اختلال ایجاد کند. بنابراین رعایت نکات امنیتی در این خصوص لازم و ضروری است .

 

وی بیان کرد: استفاده از رمز کارت بانکی غیرقابل حدس و عدم قرار دادن کارت بانکی و اطلاعات این کارت و رمز دوم کارت بانکی در اختیار دیگران می تواند تا حد زیادی امنیت حساب بانکی شما را تضمین کند.

 

این مقام مسئول افزود: خرید اینترنتی از سایت های معتبر و همچنین دقت در استفاده از دستگاه های عابر بانک نیز عامل مهمی در امنیت کارت های بانکی است.

 

رئیس پلیس فتا استان در پایان توصیه کرد: سامانه پیام کوتاه کارت بانکی خود را فعال کنید زیرا فعال بودن سامانه پیام کوتاه کارت های بانکی باعث می شود که شما سریعا از هرنوع برداشت باخبر شوید و موضوع را پیگیری کنید.



ارسال نظر


آخرین خبرها