کد خبر: 59310 | زمان مخابره: 18:43:19 - یکشنبه 9 خرداد 1395 | بدون نظر | |

فضای سایبری و بازی های رایانه ای از ابزارهای جنگ نرم است

رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت:جنگ ها امروزه شکل دیگری به خود گرفته اند و ابزارهای جنگ ها به کلی دگرگون شده است به طوریکه فضای سایبری و بازی های رایانه ای از ابزارهای جنگ نرم شده است.

به گزارش  نشانه نیوز، سرهنگ کامبیز اسماعیلی گفت: در جنگ نرم منظور و هدف تاثیرگذاری برعقاید و فرهنگ سیاست احساسات تمایلات رفتارها و مختصات فکری دشمن برای جلوگیری از رسیدن به اهداف و مقاصد ملی است.

وی افزود:دشمنان اسلام و ایران با تجربه و درسی که از هشت سال دفاع مقدس از ایرانیان گرفتند به این نتیجه رسیده اند که برای جنگیدن با ایران جنگ سخت جوابگو نیست.

اسماعیلی در ادامه گفت: از این رو رقبت و تمایل حرکت به سمت جنگ نرم پیدا کرده اند و برای رسیدن به مقاصد شومشان از ابزارهای چون فضای سایبری،ماهواره و بازی های رایانه ای بهره می جویند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فضای سایبری و بازیهای رایانه ای از ابزارهای جنگ نرم شده است و دشمن از این ابزارها برای از بین بردن فرهنگ کشورهای اسلامی استفاده می کند.

رئیس پلیس فتا در پایان گفت:اعتقادات یک ایرانی باید به هنگام حضور در فضای مجازی به عنوان یک مسلمان به اندازه حضور در برابر دشمنان و بیگانگان قوی باشد تا دشمنان در این جنگ نیز ناامید شوند.



ارسال نظر


آخرین خبرها