کد خبر: 59857 | زمان مخابره: 15:47:16 - چهارشنبه 2 تیر 1395 | بدون نظر | |

انتخابات هیأت‌ مدیره کانون سردفتران کرمان شهریورماه برگزار می‌شود

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: دومین انتخابات هیات مدیره کانون سردفتران کرمان باید قبل از شهریورماه امسال برگزار شود.

به گزارش  نشانه نیوز، رضا طالبی‌زاده صبح امروز در نخستین جلسه هیأت نظارت بر انتخابات هیأت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران گفت: در سال ۱۳۹۲ نخستین انتخابات اعضای هیأت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان کرمان برگزار شد.

طالبی‌زاده اظهار داشت: از آن جا که احکام اعضای هیأت مدیره در شهریور ماه سال ۹۲ صادر و مدت اعتبار این احکام سه ساله است، دومین انتخابات هیأت مدیره کانون باید قبل از شهریورماه امسال برگزار شود.

وی تصریح کرد: مطابق ماده چهار آئین‌نامه اصلاحی ماده ۶۱ قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران، اعضای هیأت نظارت باید برای فراهم کردن مقدمات انتخابات طی اطلاعیه‌ای در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار و یا محلی و یا به طریقی که هیأت مقتضی بداند به اطلاع عموم کانون سردفتران و دفتریاران رسانده شود تا واجدان شرایط عضویت در هیأت مدیره کانون در مهلت قانونی ثبت‌نام کنند.

طالبی زاده تشکیل یک هیأت مدیره منسجم و هم فکر را عامل مهمی در ارتقای جایگاه و ایجاد زمینه پیشرفت علمی و عملی سردفتران و دفتریاران اعلام کرد.

به گزارش فارس، در پایان جلسه اعضای هیأت نظارت بر انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران به اتفاق آرا رضا طالبی‌زاده را به عنوان رئیس هیأت نظارت، غلامعباس مبشری را به عنوان نایب رئیس و حمید کرمی را به عنوان دبیر انتخاب کردند.

همچنین در این نشست مقرر شد، اطلاع‌رسانی برای ثبت‌نام واجدان شرایط عضویت کانون با ارسال پیامک از طریق سامانه‌های ارتباطی کانون سردفتران و دفتریاران انجام شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها