کد خبر: 59908 | زمان مخابره: 15:58:33 - شنبه 5 تیر 1395 | بدون نظر | |

جشنواره تعاونی‌های برتر کرمان برگزار می شود/آغاز ثبت نام متقاضیان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر این استان خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز، رضا اسماعیلی صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ثبت نام از تعاونی‌های علاقه‌مند به شرکت در یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان آغاز شده و تا ۲۰ تیر ماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این جشنواره به منظور شناسایی، معرفی و امتنان از تعاونی‌های برتر استان در هفته تعاون برگزار و ثبت نام برای شرکت در این جشنواره به صورت اینترنتی در بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از صنعت، خدمات و کشاورزی انجام می شود.

اسماعیلی گفت: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام در نهمین جشنواره استانی تعاونی‌های برتر در تاریخ ذکر شده، به سایت اینترنتی به نشانی www.taavonibartar.ir  مراجعه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان ادامه داد: تعاونی‌ها حداکثر تا ۲۰ تیر ماه سال‌جاری فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام در ۲۰ گرایش‌ مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی، معدنی، خدماتی، عمرانی، تأمین نیاز صنوف خدماتی، حمل و نقل، فرش دستباف، اعتبار، مسکن، زنان، تامین نیاز تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، دانش بنیان، بنیاد توسعه تعاون و کارآفرینی، اتاق تعاون، سهامی عامی عام، فراگیر ملی، دهیاری و اتحادیه شرکتهای تعاونی اقدام کنند.

وی گفت: برترین‌های استانی این جشنواره به جشنواره ملی تجلیل از تعاونیهای برتر راه خواهند یافت.



ارسال نظر


آخرین خبرها