کد خبر: 59925 | زمان مخابره: 14:52:52 - یکشنبه 6 تیر 1395 | بدون نظر | |

۱۳۵ پرونده تخلف صنفی در جنوب کرمان تشکیل شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت: ۱۳۵ پرونده تخلف صنفی از ابتدای ماه رمضان تاکنون در هفت شهرستان این منطقه تشکیل شده است.

به گزارش نشانه نیوز،  محمود اسکندری نسب روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۹۸۰ مورد بازرسی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون از واحدهای صنفی منطقه جنوب کرمان انجام شده است.
وی بیان کرد: پرونده های تخلف صنفی در جنوب کرمان مربوط به درج نکردن قیمت کالا، گران فروشی، رعایت نکردن بهداشت و ارائه نکردن فاکتور به خریدار است که برای طی کردن مراحل قانونی به مراجعه ذیصلاح ارسال شده است.
اسکندری نسب تصریح کرد: بازرسی از اصناف جنوب کرمان در راستای نظارت بر بازار و رفاه حال مردم در ماه رمضان توسط بازرسان این سازمان و سایر نهادهای دولتی انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: ۵۵۶ بازرسی از ۹۸۰ بازرسی انجام شده در جنوب کرمان، توسط گشت مشترک بازرسان این سازمان با اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، بازرسان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تعزیرات حکومتی انجام شده است.
اسکندری نسب خاطرنشان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان روزانه در دو نوبت صبح و عصر، ۸۵ مورد گزارش تلفنی مردمی را نیز بررسی کرده اند.
وی ادامه داد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به منظور نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی و جلوگیری از هر گونه تخلف به صورت شبانه روزی فعالیت بازار را رصد می کنند.
وی گفت: مردم می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۴ موارد تخلف در واحدهای صنفی را به بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.
سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان هفت شهرستان، جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، منوجان و قلعه گنج را زیر پوشش دارد.



ارسال نظر


آخرین خبرها