کد خبر: 59979 | زمان مخابره: 17:22:47 - سه شنبه 8 تیر 1395 | بدون نظر | |

ورود و تردد خودروهای سنگین در شهر، منوط به اخذ مجوز از سازمان ترافیک

مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری کرمان گفت: ورود و تردد خودروهای سنگین در شهر، منوط به اخذ مجوز از سازمان ترافیک است.

به گزارش  نشانه نیوز، علی زنگی‌آبادی افزود: به‌منظور کاهش و روان‌سازی ترافیک معابر شهر کرمان، ورود تمام خودروهای سنگین به شهر کرمان ممنوع است.
وی ادامه داد: ورود خودروهای سنگین به شهر در صورت لزوم، طبق مجوز سازمان ترافیک و تأیید پلیس محترم راهور شهرستان کرمان مجاز است.
مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری کرمان بیان کرد: پس از جلسات متعدد کارگروه ترافیک در خصوص سامان‌دهی تردد خودروهای سنگین و با تصویب این کارگروه، ورود این خودروها به شهر غیرمجاز اعلام شد و در بعضی موارد خاص با تأیید‌ پلیس محترم راهور شهرستان، سازمان ترافیک نسبت به صدور مجوز تردد خودروهای سنگین اقدام می‌کند.
وی افزود: براساس مصوبه‌ی شورای محترم شهر کرمان و تعرفه‌ی مشخص‌شده، صدور مجوز تردد خودروها نیز به عهده‌ی سازمان ترافیک است.
زنگی‌آبادی تأکید کرد: با توجه به هماهنگی با پلیس محترم راهور، ورود و تردد خودروهای سنگین به سطح شهر، کنترل می‌شود و در صورت نداشتن مجوز تردد، با راننده‌ی متخلف برخورد قانونی خواهد شد.
وی در خصوص دریافت مجوز تردد خودرو نیز گفت: تمام رانندگان و مالکان خودروهای سنگین باید با در دست داشتن مدارک شناسایی خود و خودرو، به دفتر پلیس واقع در میدان خواجوی کرمانی مراجعه کنند و بعد از دریافت تاییدیه‌ی پلیس، با مراجعه به سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرمان، به آدرس میدان شهدا، خیابان شهید باهنر (ناصریه) واحد صدور مجور تردد خودروهای سنگین مراجعه کنند.



ارسال نظر


آخرین خبرها