کد خبر: 59988 | زمان مخابره: 18:00:44 - چهارشنبه 9 تیر 1395 | بدون نظر | |

۹۸ پایگاه جمع آوری کمک به مردم مظلوم فلسطین و یمن در استان راه اندازی می شود

سرپرست معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمان، از استقرار پایگاه‌هایی برای جمع آوری کمک های مردم نیکوکار استان به مظلومان فلسطین و یمن در مسیرهای راهپیمایی روز قدس در سراسر استان خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز،
حجت الاسلام مصطفی طاهری در این خصوص گفت: همزمان با روز جهانی قدس پایگاه های این نهاد در سراسر استان در مسیرهای راهپیمایی و مصلاهای نماز جمعه مستقر و کمک های مردم روزه دار را برای یاری رساندن به ستمدیدگان فلسطین و یمن جمع آوری می کنند.

وی با بیان این که شماره حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ بانک تجارت نیز برای جمع آوری کمک های مردمی در استان در نظر گرفته شده است،افزود: پایگاه های کمیته امداد فقط به منظور جمع آوری کمک های نقدی مردم خیر استان راه اندازی می شوند و شهروندان از اهداء کمک های غیرنقدی به این پایگاه ها خورداری کنند.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به این که سال گذشته ۸۶ پایگاه به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین ویمن در مسیرهای راهپیمایی روز قدس راه اندازی شد، خاطرنشان کرد: بالغ بر یک میلیارد و ۴۸۹ میلیون و ۷۳۱ هزار ریال کمک های مردمی از طریق این پایگاه ها جمع آوری شد.

سرپرست معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: از این میزان کمک جمع آوری شده یک میلیارد و ۲۸۶ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۲۱۰ ریال برای کمک به مردم مظلوم یمن و مابقی برای کمک به مردم ستمدیده و بی دفاع فلسطین بوده است.



ارسال نظر


آخرین خبرها