کد خبر: 59990 | زمان مخابره: 18:02:19 - چهارشنبه 9 تیر 1395 | بدون نظر | |

همراهی با فلسطین تکلیفی مستمر است

جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر کرمان به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش  نشانه نیوز،
در بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت روز قدس آمده است: اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف شود. این فرمان روح الله است برای امت و برای همه انسان ها و برای همه نسل ها. پس تا اسرائیل، این موجودیت شوم و سرطانی به تعبیر امام موسی صدر”شر مطلق”، از صحنه روزگار محو نشده و تا فلسطین دربند است و تا فلسطین آزاد محقق نشده، حمایت و همراهی با فلسطین تکلیفی مستمر است.

در این بیانیه تصریح شده است: روز جهانی قدس در پیش است. روزی که یادگار بزرگ امام امت در تبیین مسیر حمایت از فلسطین است تا امت در این مسیر بی تردید و مستمر حضور یابد. روز قدس روزی است که امت اراده خود و مطلوب خود را درباره فلسطین و جدیتش را در استقلال و اعتلای جهان اسلام، به نمایش می نهد. روز قدس روز پایداری و روز تکلیف است. روز قدس روز حماسه است. حماسه امتی که خود را در صف مظلوم تعریف کرده است.

در این بیانیه تاکید شده است: جمعیت دفاع از ملت فلسطین، دفتر کرمان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مبارزان راه رهایی فلسطین از عموم مردم مومن و مقاوم و حماسه آفرین کرمان دعوت می کند تا در راهیپمایی روز جهانی قدس بار دیگر قدرت و اراده و خواست قوی و همیشگی خود مبنی بر آزادی کل فلسطین از اشغال صهیونیست ها  را جلوه گر سازند. باشد که نصرت الهی نیز شامل شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها