کد خبر: 60001 | زمان مخابره: 18:13:31 - چهارشنبه 9 تیر 1395 | بدون نظر | |

عضویت افتخاری ۶۹۶ مددکار ترویجی کشاورزی در کرمان

مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی شمال استان کرمان گفت: تاکنون ۶۹۶ مددکار ترویجی در سطح استان آموزش‌های لازم را در رابطه با یافته‌های نوین تحقیقاتی و ارائه خدمات ترویجی به بهره‌برداران فرا گرفته و کارت عضویت افتخاری دریافت کردند.

به گزارش  نشانه نیوز، پرویز رستگاری گفت: از آن جا که همه­ عوامل تولید به ویژه مولدان کشاورزی نقش مهم و موثری در توسعه کشاورزی پایدار دارند و به منظور ایجاد تحول و سرعت بخشیدن به این امر، موظف به انتقال تکنولوژی به تمام بهره‌برداران بخش کشاورزی هستیم.

وی افزود: در این راستا مدیریت هماهنگی ترویج با هدف استفاده از امکانات و ظرفیت‌های مردمی در راستای کاهش تصدی دولت، امکان دسترسی بیشتر بهره­‌برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی به یافته‌های نوین تحقیقاتی و تسریع در ارائه خدمات آموزشی- ترویجی به بهره‌برداران، تعلیم و آموزش مددکاران ترویجی را که به عنوان رابطی بین نوآوری‌های سودمند تحقیقاتی و کشاورزان منطقه هستند را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان بیان داشت: تاکنون به ۶۹۶ نفر مددکار ترویجی در سطح شمال استان کرمان آموزش‌های لازم داده شده و برای همه آنها کارت عضویت افتخاری صادر شده است.



ارسال نظر


آخرین خبرها