کد خبر: 60022 | زمان مخابره: 9:31:50 - پنجشنبه 10 تیر 1395 | بدون نظر | |

پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمان به مناسبت روز جهانی قدس

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان با صدور پیام مشترکی به مناسبت روز جهانی قدس از مردم استان کرمان برای شرکت در راهپیمایی این روز دعوت کردند.

به گزارش  نشانه نیوز، آیت الله سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی در پیامی مشترک از مردم این استان دعوت کردند تا در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نیز حضوری پرشور و گسترده داشته باشند.

امام جمعه و استاندار کرمان در این پیام آورده اند، آخرین جمعه ماه عرفانی و مبارک رمضان فرا می رسد و امت روزه دار و مومن ایران اسلامی بار دیگر وظیفه دینی و ایمانی خود را در برابر ستمگران و زورگویان عالم فریاد می کنند.
روز قدس، نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است که بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، دنیا را به مقاومت در برابر سلطه جهانی فرا می خواند و هر سال پرشورتر از سال قبل آزادیخواهان جهان و مسلمانان نقاط مختلف گیتی، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم نموده و با غریو الله اکبر ضرورت وحدت و بهم پیوستن صفوف مسلمین را مقابل دشمنان اسلام فریاد می کنند.
روز جهانی قدس امسال در حالی فرا می رسد که شرایط حساس منطقه ای و جنایات شبانه روزی گروهک های تکفیری در سرزمین های اسلامی، مسئولیت عاشقان اسلام راستین را مضاعف نموده و بر دامنه احساس تکلیف شرعی همه پیروان آیین حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) افزوده است.
بی تردید مردم مومن و انقلابی کرمان همانند سایر قشرهای میهن اسلامی با شور و هیجان بیشتری در کنار خدمتگزاران خود در این گردهمایی اسلامی حضور خواهند یافت و پس از کسب فیض در لیالی قدر، با باطنی آراسته به نور حق، در تمامی شهرهای استان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و همبستگی خود را با ستمدیدگان عالم نشان خواهند داد.



ارسال نظر


آخرین خبرها