کد خبر: 60378 | زمان مخابره: 19:12:11 - شنبه 2 مرداد 1395 | بدون نظر | |

جمهوری اسلامی با اقتدار مقابل تهاجم اقتصادی ایستادگی کرده است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در مقابل تهاجم اقتصادی دشمنان ایستادگی کرده است.

به گزارش نشانه نیوز،  محمدرضا پورابراهیمی افزود: تمام سعی و تلاش دشمنان وارد آوردن ضربه به اقتصاد کشور است.
وی با اشاره به اینکه محور اصلی فشار دشمن به جمهوری اسلامی در بخش اقتصادی است اظهار کرد: امروز جریان مواجه و مقابله با نظام جمهوری اسلامی در عرصه اقتصادی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: جوانان بسیجی که حتی دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند به دلیل علاقه و ارادت به شهدا به برگزاری اردوهای جهادی می پردازند.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جوانان در دانشگاه با رویکرد جهادی مسیر و راه شهدا را در حوزه های اجتماعی با خدمت رسانی به مناطق محروم دنبال می کنند.
پورابراهیمی ادامه داد: اگر این فرهنگ به نسل های آینده منتقل شود انقلاب اسلامی در مقابل جریان تهاجم فرهنگی دشمن بیمه خواهد شد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن تصریح کرد: فرهنگ جهاد و شهادت است که می تواند جلوی شبیخون فرهنگی دشمن را بگیرد و این شهداء بودند که کشور را مصونیت دادند.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه ‘زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست’ تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید ‘شهیدان زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می خورند’.
وی گفت: شهداء ستاره های آسمان انقلاب اسلامی هستند و مردم در مقابل آنها تواضع دارند و این جایگاهی است که خداوند به شهیدان داده است.
پورابراهیمی در ادامه با اشاره به فعال سازی معادن تعطیل بخش کوهسارن شهرستان راور افزود: جلسه ای که با حضور مدیران ارشد سه بانک مطرح کشور؛ مدیران ارشد صنعت و معدن، مدیران سازمان تامین اجتماعی، صندوق بازنستگان فولاد کشور، تعدادی از نمایندگان مجلس، فرمانداران راور، زرند و کوهبنان و نمایندگان بخش خصوصی در کمیسیون اقتصادی برگزار شد مصوبات خوبی برای فعال سازی معادن غیرفعال بخش کوهساران داشت.
وی تاکید کرد: به زودی خبرهای خوبی از فعال سازی معادن بخش کوهساران اعلام خواهیم کرد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ اولویتی بالاتر از پیگیری و رفع مشکلات اقتصادی با محوریت اشتغال جوانان نیست و در این حوزه تمام تلاشمان را معطوف کرده ایم تا با جذب نیرو در معادن این منطقه و اشتغال برای جوانان قدم در راه توسعه و پیشرفت شهرستان های کرمان و راور بگذاریم.
وی ادامه داد: تمام تلاشمان در این راستا این است که بتوانیم این حرکت را استمرار دهیم و اولویت اقتصادی و اشتغال جوانان که ریشه بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه است را برطرف کنیم.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در کنار مسائل اقتصادی و موضوع اشتغال در شهرستان های کرمان و راور پیگیری طرح های عمرانی این مناطق را هم در دستور کار قرار داده ایم.
وی با اشاره به گازرسانی به بخش کوهساران افزود: طبق آخرین گزارشی از وضعیت گازرسانی به این منطقه گرفته شده است با توجه به محدودیت مالی و بودجه ای امیدواریم کار گازرسانی به این منطقه در چند ماه آینده نهایی شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسیر خدمت رسانی به مردم در حوزه و بخش های مختلف افزود: ۶۰ کیلومتر از مسیر جاده کرمان به راور تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
وی تصریح کرد: همه این خدمات به برکت خون شهداء است و کسی حق ندارد این اقدامات را به نام خودش مصادره کند.



ارسال نظر


آخرین خبرها