کد خبر: 60381 | زمان مخابره: 19:13:21 - شنبه 2 مرداد 1395 | بدون نظر | |

سیلاب بیش از یک میلیارد ریال به راه های عنبرآباد خسارت وارد کرد

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: خسارت ناشی از سیلاب و توفان هفته گذشته به زیرساخت های حوزه راه شهرستان عنبرآباد یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش نشانه نیوز، محمد ساردویی با بیان اینکه بارش باران در ۲۹ تیرماه سال جاری موجب جاری شدن سیلاب در عنبرآباد شد افزود: سیلاب خساراتی را به زیرساخت های راه این شهرستان وارد کرد.
وی ادامه داد: ۳۵ مترمربع از تابلوهای علائم اطلاعاتی محور بزرگراه خلیج فارس محدوده کوه فجر شهرستان عنبرآباد به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال به دلیل جاری شدن سیلاب و وزش توفان خسارت دیده اند.
ساردویی خاطرنشان کرد: همچنین بر اثر جاری شدن سیلاب ۹۰۰ میلیون ریال به محور آسفالته کوه فجر – گمرکان – امجز خسارت وارد شده است.
وی تصریح کرد: جاری شدن سیلاب و وزش توفان همچنین به ۸۰ کیلومتر از محورهای خاکی پشت کوه دوساری، دهنه بید و کنار زاغان امجز نیز حدود ۳۰۰ میلیون ریال خسارت وارد کرده است.
ساردویی گفت: عوامل راهداری با فروکش کردن سیلاب به محورهای حادثه دیده اعزام و اقدام به بازگشایی این محورها کردند و هم اکنون تمام راه های شهرستان عنبرآباد باز شده و تردد در آنها جریان دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان بیان کرد: جاری شدن سیلاب در سایر شهرستان های جنوب استان کرمان خسارتی نداشته است.
شهرستان عنبرآباد در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب مرکز کرمان واقع شده است.



ارسال نظر


آخرین خبرها