کد خبر: 60395 | زمان مخابره: 18:32:56 - یکشنبه 3 مرداد 1395 | بدون نظر | |

۵۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمان کشف شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف ۵۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این استان خبر داد و گفت: ورود کالای قاچاق موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور می شود.

به گزارش نشانه نیوز،  سرهنگ یدالله حسن پور افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به منظور از بین بردن بسترهای تخلف، برخورد با متخلفان و انهدام شبکه های فعال در زمینه قاچاق کالا، طرحی سه روزه را به مرحله اجرا در آوردند.
وی بیان کرد: ۳۸ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش ۵۱ میلیارد و ۶۲۱ میلیون ریال با اقدامات شبانه روزی کارآگاهان پلیس در این طرح کشف شد.
سرهنگ حسن پور افزود: از مهمترین این کشفیات می توان به کشف یک کانتینر پوشاک، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، سیگار، انبه و انواع قطعات یدکی و جانبی موبایل و کامپیوتر اشاره کرد.
وی با اشاره به توقیف ۱۵۴ دستگاه خودرو حمل کالای قاچاق در این طرح گفت: ۲۹۴ متهم نیز در این رابطه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.
وی گفت: پلیس برای تحقق بیش از پیش اقتصاد مقاومتی مبارزه بی امان با ورود کالای قاچاق را در دستور کار خود قرار داده است.
استان کرمان به دلیل موقعیت جغرافیایی و مجاورت با مرزهای شرقی یکی از کریدورهای اصلی عبور مواد مخدر و کالاهای قاچاق به کشور محسوب می شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها