کد خبر: 60406 | زمان مخابره: 19:06:37 - دوشنبه 4 مرداد 1395 | بدون نظر | |

۱۵ فقره سرقت سیم برق هوایی در شهرستان کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری دو سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت سیم برق شبکه هوایی، توسط ماموران انتظامی بخش چترود خبر داد.

به گزارش  نشانه نیوز،  سرهنگ ‘عبدالعلی روانبخش’ گفت: در پی چندین فقره سرقت سیم برق، ماموران انتظامی بخش چترود این فرماندهی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی سارقان سیم های برق هوایی بخش چترود کرمان را حین سرقت در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی با اشاره به انتقال سارقان برای تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی گفت: دو سارق که یک نفر آنها از اتباع غیرمجاز است در رویارویی با شواهد موجود چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و به ۱۵ فقره سرقت سیم شبکه هوایی برق در بخش چترود و روستاهای اطراف این بخش اعتراف کردند.
وی اظهار کرد: در جریان این پرونده یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ توقیف و مقداری سیم برق هوایی و یک عدد قیچی از سارقان کشف و آنان به منظور پیگیری پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و ما از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.



ارسال نظر


آخرین خبرها