کد خبر: 60415 | زمان مخابره: 19:10:42 - دوشنبه 4 مرداد 1395 | بدون نظر | |

هزار پنل خورشیدی بین مددجویان کمیته امداد استان کرمان توزیع می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان گفت: هزار پنل خورشیدی طبق تفاهم نامه منعقد شده بین شرکت توزیع برق و کمیته امداد بین مددجویان این نهاد در استان کرمان توزیع می شود.

به گزارش نشانه نیوز، یحیی صادقی روز دوشنبه در سفر به شهرستان ریگان افزود: استان کرمان پایلوت اجرای طرح واگذاری پنل های خورشیدی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
وی بیان کرد: طرح واگذاری پنل های خورشیدی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان در جنوب و شرق این استان در حال عملیاتی شدن است.
وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خرید و نصب پنل های خورشیدی تسهیلاتی به مددجویان این نهاد پرداخت می کند و مددجویان با تولید انرژی و فروش آن به اداره برق هزینه دریافت می کند.
صادقی اظهار کرد: بیش از ۱۸۰ شغل در ریگان برای مددجویان این شهرستان با پرداخت ۲۷ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد شده است.
وی گفت: یکی از برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، ایجاد اشتغال برای خانواده های مددجوی این نهاد است.
وی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) ابتدا خانواده های نیازمند را شناسایی و سپس آموزش و تسهیلات در اختیار آنها قرار می دهد و بر اشتغال های ایجاد شده نظارت جدی دارد.
امام جمعه ریگان نیز گفت: دشمن حساسیت خاصی نسبت به کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد و در صدد زیر سئوال بردن این نهاد است.
حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با اقدامات و فعالیت هایی که در راستای محرومیت زدایی انجام داده خوش درخشیده است.
وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در سالی که به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل است با ایجاد اشتغال، چهره فقر را از مناطق محروم خواهد زدود.
امام جمعه ریگان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدامات خوبی در شهرستان ریگان انجام داده است که جای تقدیر دارد.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی افزود: باید تلاش کنیم فرهنگ کار در جامعه نهادینه شود و کمیته امداد امام خمینی (ره) خانواده ها را در زمینه ایجاد اشتغال تشویق و ترغیب کند.
وی گفت: شناسنامه زکات در شهرستان ریگان برای کشاورزان ریگانی تهیه و تنظیم می شود.
فرماندار ریگان نیز گفت: این شهرستان در بین ۲۳ شهرستان استان کرمان رتبه نخست محرومیت را دارد.
امین باقری افزود: خانواده های بی بضاعت در چند کیلومتری شهر ریگان در بدترین شرایط آب و هوایی در کپر زندگی می کنند.
وی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اعزام کارشناسان خود به مناطق شهرستان ریگان نسبت به بررسی وضعیت این مناطق محروم اقدام کند.
فرماندار ریگان عنوان کرد: تلاش های زیادی در زمینه محرومیت زدایی در این شهرستان انجام شده است اما محرومیت در ریگان بیداد می کند.
باقری خواستار توانمندسازی خانواده های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ریگان شد.
ریگان تا کرمان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد.



ارسال نظر


آخرین خبرها