کد خبر: 60662 | زمان مخابره: 9:49:29 - چهارشنبه 20 مرداد 1395 | بدون نظر | |

یادواره شهید غواص شرق کرمان در ریگان برگزار شد

نخستین یادواره شهید غواص شرق کرمان در بخش گنبکی شهرستان ریگان برگزار شد.

به گزارش نشانه نیوز، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی امام جمعه ریگان در نخستین یادواره شهید غواص شرق کرمان در بخش گنبکی با تقدیر از برگزار‌کنندگان یادواره شهید راوند شهید غواص شرق استان کرمان اظهار داشت: شهدا مشعل هدایت هستند تا ما را از تاریکی‌ و گرفتاری‌ها نجات دهند.

امام جمعه ریگان با اشاره به وصیتنامه شهدا عنوان کرد: همه ما باید توجه به وصیتنامه شهدا را در دستور کار خود قرار دهیم که شهدا از ما چه خواستند چراکه شهدا مسیر را برای ما هموار کردند و ما باید ادامه‌دهنده راهشان باشیم.

وی با اشاره به اینکه نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل اعلام کرده است که ما نمی‌گذاریم برجام به نتیجه برسد، بیان داشت: مقام معظم رهبری نیز به تیم مذاکره‌کننده اعلام کردند، مواظب باشید و به این مذاکرات خوش‌بین نباشید.

وی با اشاره به اینکه برجام خارجی نتیجه نداد و برجام داخلی را دریابیم و اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، عنوان کرد: نیاز کشور در حال حاضر به اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی است و اقتصاد موجب پیشرفت جامعه می‌شود.

رنجبرماهانی گفت: شهدا اتحاد و انسجام را از ما مسؤولان می‌خواهند و ما باید مشکلات را خودمان برطرف کنیم، چرا دیگران از جایی دیگر بیایند و آن را رفع کنند.

امام جمعه ریگان با اشاره به فصل برداشت خرما در شهرستان ریگان خاطرنشان کرد: کشاورزان با پرداخت محصول خود ما را در ساخت مساجد، حسینه‌ها و کارهای فرهنگی یاری کنند.

محمد برزنگ سرمربی حلقه‌های صالحین ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان به بیان خاطره‌گویی از شهدا پرداخت و در پایان از خانواده شهید راوند تجلیل شد.

شهید عزیزالله راوند در روستای گلزار بخش گنبکی شهرستان ریگان چشم به جهان گشود و در چهارم دی‌‌ماه ۶۵ در عملیات کربلای چهار در جزیره مینو به درجه رفیع شهادت نائل شد و پس از ۲۹ سال هویت این شهید مشخص شده و به زادگاهش بازگشت.



ارسال نظر


آخرین خبرها