کد خبر: 60706 | زمان مخابره: 10:32:02 - شنبه 23 مرداد 1395 | بدون نظر | |

پردیس قائم به مجموعه ای زیارتی – تفریحی تبدیل می شود

استاندار کرمان با اشاره به اینکه پردیس قائم به مجموعه ای زیارتی -تفریحی تبدیل می شود گفت: گردشگران داخلی و خارجی با احداث نماد ایثارگران در مجموعه قائم در مقابل مقام ایثارگران تعظیم خواهند کرد.

به گزارش نشانه نیوز، علیرضا رزم حسینی در نشست بازسازی و زیباسازی گلزار شهدای شهر کرمان بر احداث نماد ایثارگران در مجموعه قائم شهر کرمان تاکید کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز با اشاره به اینکه بیش از هزار شهید در گلزار شهدای شهر کرمان دفن شده اند گفت: طی نظارت های انجام شده، گلزار شهدای شهر کرمان بهترین فضا و موقعیت را به خود اختصاص داده است.
محمدرضا حسنی سعدی با تاکید بر حضور ۷۵ درصدی میانگین حضور مردم در گلزار شهدای شهر کرمان افزود: با توجه به این حجم استقبال باید مسائلی همچون کف سازی، مبلمان و نورپردازی این مکان در دستور کار قرار گیرد.
در این نشست وضعیت گلزار شهدای شهر کرمان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت که در پایان صورتجلسه ای تنظیم شد که مصوبات آن به شرح ذیل می باشد:
۱-مقرر شد نورپردازی مناسب گلزار شهدای شهر کرمان و محوطه اطراف آن توسط شرکت توزیع برق شمال ظرف مدت یک ماه پس از طراحی انجام گیرد.
۲- مبلمان لازم در اطراف گلزار شهدا با صندلی و نیمکت های مناسب توسط شهرداری ظرف مدت یک ماه انجام شود.
۳-طراحی انجام شده در زمینه نورپردازی کوه های مشرف به مزار مطهر شهدا ظرف مدت یک ماه توسط شرکت توزیع برق شمال تهیه و پس از ارائه ظرف مدت یک ماه به انجام برسد.
۴-شهردار کرمان که در این نشست ایده لازم در زمینه یادمان شهدای لشکر ثارالله در دامنه کوه های مشرف به مسجد صاحب الزمان (عج) را ارائه کرد و مقرر شد طی بازدید از مسیر محل جانمایی، طرح لازم ظرف مدت یک ماه ارائه شود.
۵- مقرر شد در خصوص نورپردازی گلزار شهدا، فاز اول کوه های مسجد صاحب الزمان (عج) ظرف مدت یک ماه طراحی و طرح مربوط توسط شرکت توزیع برق شمال استان ارائه شود.
استاندار کرمان پس از خاتمه جلسه بررسی مسائل و مشکلات گلزار شهدای شهر کرمان از روند اجرای مسیر دسترسی پروژه تله کابین و بام کرمان بازدید کرد.
شهردار کرمان در حاشیه بازدید از پروژه بام کرمان با اشاره به اینکه این پروژه طی برنامه زمان بندی در حال انجام است یادآور شد: مسیر دسترسی به بام کرمان با عرض ۸ متر، طول هزار و ۷۵۰ متر و با شیب مناسب در حال اجراست که ۸۰۰ متر از آن باقی مانده و قرار است طی قرارداد، ظرف دو ماه آینده به بهره برداری برسد.
این نشست با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار، شهردار، مدیرکل بازرسی استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال و جمعی از مسئولان در محل گلزار شهدا برگزار شد.



ارسال نظر


آخرین خبرها