کد خبر: 60713 | زمان مخابره: 13:28:45 - شنبه 23 مرداد 1395 | بدون نظر | |

بازدید از نشانه نیوز به مناسبت هفته خبرنگار/ نشانه نیوز به عنوان یک پایگاه خبری ارزشمند با نامی نیکو بین رسانه های استان و فراتر از آن می درخشد

مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمان در بازید از پایگاه خبری تحلیلی نشانه نیوز گفت: آنچه برای همه افراد می ماند نام نیک است که نشانه نیوز به عنوان یک پایگاه ارزشمند و با نامی نیکو در رسانه های استان و فراتر از استان می درخشد و این خصوصیات بارز شماست که نمود خوبی داشته است.

۲۰۱۶۰۸۱۳_۱۱۴۴۵۵-1

به گزارش نشانه نیوز: همزمان با هفته خبرنگار سید ابراهیم یزدی مسوول سازمان بسیج رسانه و اعضای سازمان بسیج رسانه از پایگاه خبری تحلیلی نشانه نیوز بازید و از این رسانه تجلیل نمودند.

سردار سید ابراهیم یزدی مسوول سازمان بسیج رسانه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای رسانه گفت: استان کرمان ده شهید خبرنگار تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که جایگاه ویژه ای در میان اقشار دیگر دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم از راه و منش شهدای رسانه عقب نمانده و توانسته باشیم رسالت خود را به خوبی انجام دهیم.

این فعال رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: اطلاع رسانی در کار خبر علی رغم اینکه نیازمند لطافت بسیار است جزو مشاغل سخت محسوب می شود و سختی کار برای خانمهای خبرنگار به مراتب بیشتر است.

سردار یزدی اظهار داشت: خوشبختانه در استان کرمان خانمها به خوبی کار خبر را انجام می دهند و پایگاه خبری تحلیلی نشانه نیوز هم از این قافله عقب نمانده و توانسته است کار ارزشمند خبری را به خوبی انجام دهد.

وی همچنین نشانه نیوز را به عنوان رسانه فعال در حوزه فضای مجازی دانست و افزود: با توجه به اینکه مدیریت این سایت دارای سابقه خبری زیاد و خوبی بوده است بنابراین اکنون هم که به صورت مستقل این پایگاه خبری را مدیریت می کند، بسیار موفق عمل نموده است.

۲۰۱۶۰۸۱۳_۱۱۰۸۱۱

این فعال رسانه ادامه داد: نشانه نیوز بدون حاشیه و با اقتدار فعالیت رسانه ای خود را به نحو احسنت انجام می دهد.

وی صداقت، پرمحتوایی، سرعت عمل در اطلاع رسانی را از جمله خصلت های نشانه نیوز برشمرد و افزود: فعالیت خوب این پایگاه خبری تحلیلی جای بسیار تامل و سپاس دارد.

مسوول سازمان بسیج رسانه اضافه کرد: نشانه نیوز خوشبختانه فعالیت مستقلی را انجام می دهد و اینکه بدون حاشیه سازی اطلاع رسانی می نماید توانسته است مخاطبان خوبی را جذب کند.

۲۰۱۶۰۸۱۳_۱۱۵۷۰۲

وی ادامه داد: همانطور که گفته شد کار خبر جزو مشاغل سخت است و شما با شجاعت و صداقت پا به این عرصه نهاده و موفق هم عمل نموده اید.

این فعال رسانه همچنین از نشانه نیوز بخاطر حفظ اخلاق رسانه ای تشکر کرد و افزود: اینکه رسانه ها اخلاق مدار باشند بسیار حائز تقدیر است و خوشبختانه شما جزو با اخلاق ترین و با تدبیرترین افراد در این حوزه هستید.

این یادگار ارزشمند دوران دفاع مقدس در پایان سخنانش گفت: امید است رسالتی را که برعهده گرفته اید نسبت به آن متعهد باشید و استوار و ثابت قدم بمانید.

در این دیدار زهره قادر مدیر پایگاه خبری نشانه نیوز، ضمن ابراز خرسندی از حضور اعضای سازمان بسیج رسانه در این مجموعه خبری گفت: حضور شما از این لحاظ در مجموعه پایگاه خبری نشانه نیوز بسیار ارزشمند است که شما علاوه بر اینکه مسوول سازمان بسیج رسانه هستید یکی از قدیمی ترین و فعالترین افراد در حوزه خبر و خبر رسانی محسوب می شوید و سابقه موثر و گسترده شما در سالهای دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نسیت بنابراین حضور شما در پایگاه خبری نشانه بسیار باعث خوشحالی است.

وی ادامه داد: کار خبر علی رغم همه سختی هایی که دارد دارای جذابیت هایی می باشد که رسانه ها بخاطر همین جذابیت ها کار خبر را با علاقه انجام می دهند و نشانه نیوز نیز از این امر مثتثنی نمی باشد.۲۰۱۶۰۸۱۳_۱۱۴۴۱۸

وی اظهار داشت: نشانه نیوز به صورت مستقل و بدون وابستگی به جناح، نهاد و یا فرد خاصی فعالیت رسانه ای خود را انجام می دهد و خوشبختانه همیشه بخاطر عملکرد صادقانه ای که داشته است مورد تجلیل قرار گرفته و این بسیار باعث خرسندی است.

معصومه قادر سردبیر پایگاه خبری نشانه نیوز هم یادآور شد: این پایگاه خبری تحلیلی از سال ۱۳۹۰ به جرگه فضاهای مجازی پیوست و در شهریور ماه ۹۱ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفت و به فعالیت رسانه ای خود ادامه داد.

وی افزود: نشانه نیوز در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، ورزشی و… مشغول فعالیت است.

وی خاطرنشان کرد: نشانه نیوز علاوه بر ارسال اخبار روزانه، خود را موظف دانسته است که همیشه با انتشار یک حدیث از ائمه، امامان و بزرگان و اخبار مرتبط با شهدا رسالت خبری خود را انجام دهد.



ارسال نظر


آخرین خبرها