کد خبر: 60768 | زمان مخابره: 19:34:43 - سه شنبه 26 مرداد 1395 | بدون نظر | |

ادامه حیات مقتدرانه انقلاب اسلامی مرهون وفاداری آزادگان است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با انتشار بیانیه ای به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیان کرد: ادامه حیات مقتدرانه انقلاب شکوهمند اسلامی مرهون ایثارگری و وفاداری آزادگان است.

به گزارش نشانه نیوز، در این بیانیه آمده است: نام و خاطرات آزادگان، یادآور دلاورمردی ها و استقامت رزمندگان اسلام در دوران دفاع اسلامی است که برای حفظ کیان اسلامی و دفع تجاوز دشمنان دست از پای نمی شناختند، آزادگان عزیزی که جسم نحیف و رنجور آنها در اسارت دژخیمان بعثی بود اما اراده بلند و پولادین آنان، نظامیان حاکم بر عراق را به اسارت خود درآورده بود.
این بیانیه می افزاید: ادامه حیات مقتدرانه انقلاب شکوهمند اسلامی نیز مرهون ایثارگری و وفاداری این عزیزان می باشد و امروزه شاهد آثار مبارک تحمل رنج ها و سختی های آن دوران در عرصه های علمی، امنیتی، سیاسی و اقتدار و وحدت ملی هستیم.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ضمن گرامیداشت سالروز ورود اسوه های صبر، مقاومت و پایداری به میهن اسلامی، این روز را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، آزادگان سلحشور، خانواده های محترم آنان و ملت قدرشناس ایران اسلامی تبریک عرض نموده، سلامتی و توفیقات روزافزون آنان را از درگاه خداوند متعال خواستار است.
۲۶ مرداد سالروز ورود نخستین گروه از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس به میهن اسلامی در سال ۱۳۶۹ است.



ارسال نظر


آخرین خبرها