کد خبر: 60816 | زمان مخابره: 19:33:46 - پنجشنبه 28 مرداد 1395 | بدون نظر | |

اعطای مجوز ساخت بیمارستان فوق تخصصی به گل‌گهر

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعطای مجوز ساخت بیمارستان فوق تخصصی به مجتمع سنگ‌آهن گل‌گهر خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز، سید‌حسن قاضی‌زاده هاشمی ظهر امروز در بازدید از بیمارستان ۲۱۶ تختخوابی سیرجان اظهار داشت: این بیمارستان تا دی ماه امسال به اتمام می‌رسد و تجهیزات بیمارستان نیز تا بهمن ماه نصب و برای خدمت به مردم آماده می‌شود.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از اعطای مجوز ساخت بیمارستان فوق تخصصی به مجتمع سنگ‌آهن گل‌گهر خبر داد و گفت: در راستای ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی گل‌گهر، امید است این بیمارستان نیز با توجه به منابع ملی صنعت و معدن به ثمر برسد و به زودی ساخته شود.

قاضی‌زاده هاشمی در مورد دانشکده پزشکی سیرجان عنوان کرد: این دانشکده مصوبه شورای گسترش دارد و ابلاغ شده است، دانشکده پزشکی سیرجان امسال دانشجو می‌گیرد و باید به فکر تجهیز و تکمیل آن بود که ما حمایت می‌کنیم و کارهایی که باید در مورد دانشکده انجام شود را می‌پذیریم.

وزیر بهداشت پس از بازدید از بیمارستان در حال احداث سیرجان در جمع پرستاران و مسؤولان درمانی و بهداشتی سیرجان شغل پزشکی و پرستاری و مجموعه درمانی را در هر زمانی مورد توجه مردم عنوان کرد و گفت: ناله و دعای مظلومان و مستمندان در حق این مجموعه مستجاب می‌شود.

وی افزود: طی دو سال گذشته با وجود تنگناهای اقتصادی، رئیس جمهوری به بخش بهداشت و درمان توجه خاص داشتند و طرح‌ها و برنامه‌های خوبی را در سطح کشور داشتیم و در حوزه سلامت کارهای بزرگ جهادی انجام شده است.

قاضی‌زاده هاشمی در این مراسم از دانش‌آموز سیرجانی که رتبه چهار کنکور کشور در رشته ریاضی و فیزیک را کسب کرده تجلیل کرد و با میترا شهبا دختر ۲۰ ساله سیرجانی که دچار بیماری پوستی پروانه‌ای است ملاقات و برای درمان وی نیز دستور به همکاری داد.

 

 



ارسال نظر


آخرین خبرها