کد خبر: 60830 | زمان مخابره: 15:30:13 - یکشنبه 31 مرداد 1395 | بدون نظر | |

سه هزار ورزشکار معلول در استان کرمان حضور دارند

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: سه هزار نفر از معلولان و جانبازان استان کرمان در میادین ورزشی حضور دارند که از این تعداد ۵۰۰ نفر در رده قهرمانی رقابت می کنند.

به گزارش نشانه نیوز، عباس صادق زاده در آیین بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ که با حضور استاندار کرمان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد افزود: وجود استعدادهای ورزشی بالا بین معلولان و جانبازان وظیفه ما را در قبال این افراد افزایش می دهد.
وی تاکید کرد: اگر برنامه ریزی دقیقی انجام شده و حامیان مالی برای حمایت از ورزشکاران پارالمپیک تعیین شود، می توانیم قهرمانان بیشتری را سال های آینده در استان کرمان تربیت کرده و کرسی های افتخارآفرینی را برای استان کرمان حفظ کنیم.
وی با بیان اینکه امسال ۱۰ درصد از ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک از استان کرمان هستند، گفت: امیدواریم بتوانیم دین خود را در حوزه ورزش با حمایت شایسته از ورزشکاران، ادا کنیم.
مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان نیز در این نشست گفت: ورزشکاران پارالمپیک با همت و تلاش خود به این جایگاه رسیده اند و حمایت های استاندار کرمان در حوزه ورزش، زمینه را برای حماسه آفرینان ورزشی فراهم کرده است.
فاطمه سادات حسینی ادامه داد: ورزشکاران را باید به عنوان الگوهای توانمند به نسل جدید معرفی کرده و سپس از این فرصت مناسب برای بهداشت اجتماعی جامعه کمک بگیریم.
وی تصریح کرد: ورزشکاران محجبه ما مبلغ دین اسلام هستند و این یک فرصت برای ما به شمار می رود.
وی گفت: باید رموز موفقیت این عزیزان را به فرزندان خود معرفی کنیم تا در آینده زهراهای نعمتی و عشرت های کردستانی را در رفتارها، ورزش و سلامت فرزندان خود شاهد باشیم.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان نیز گفت: اگر بناست در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدام جدی صورت گیرد یکی از راه هی اصلی آن، توجه به ورزش و معرفی الگوهای ورزشی به جامعه است.
زهرا موسی پور عنوان کرد: ورزشکاران به فرموده امام راحل سفیران جمهوری اسلامی هستند.
وی از توجه ویژه استاندار کرمان به موضوع ورزش و قهرمانان ورزشی نیز تقدیر کرد.
زهرا نعمتی، عشرت کردستانی، پیمان نصیری، مریم ایرانمنش، ایمان فرحبخش، سمیه عباسپور، صادق رحیمی، محمدرضا مهنی نسب و بتول حسین زاده ورزشکاران پارالمپیکی استان کرمان هستند.



ارسال نظر


آخرین خبرها