کد خبر: 60878 | زمان مخابره: 15:04:34 - سه شنبه 2 شهریور 1395 | بدون نظر | |

بهره برداری از تاسیسات و عملیات گاز رسانی  ۳۸ روستا و یک شهرک صنعتی

بهره برداری از تاسیسات و عملیات گاز رسانی  ۳۸ روستا و یک شهرک صنعتی انجام می شود.

به گزارش نشانه نیوز، مهندس محمد علی ودیعتی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان در ارتباط با پروژه های هفته دولت در استان گفت: در هفته دولت سالجاری بهره برداری از تاسیسات و عملیات گازرسانی به ۳۸ روستا که شامل ۵۸۰۰۰متر خط تغذیه و ۲۲۹۰۰۰متر شبکه می باشد انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد : تعداد ۲۹۰۰ خانوار روستایی در سطح کل استان و یک شهرک صنعتی در شهرستان انار در این هفته با هزینه ای بالغ بر ۳۳۲۰۰۰ میلیون ریال از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند . مهندس ودیعتی تلاش وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران را در گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار بسیار مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: با اجرای این پروژه ها در سال های ۹۴ و ۹۵ درصد برخورداری خانوار روستایی استان کرمان از ۲۸ درصد به ۵۰ درصد می رسد که خدمتی دیگر از دولت تدبیر و امید برای مردم شهید پرور استان می باشد.

مهندس ودیعتی ،هفته دولت را یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر دانست و گفت :  شرکت گاز استان کرمان مانند قبل وظیفه خدمت رسانی به مردم شریف استان را دارد وبر حمایت از گازرسانی به شهر ها و روستا ها ، رضایت مشترکین و تحول در ارائه خدمات ، برنامه ریزی نموده که خوشبختانه با همت و تلاش پرسنل شاهد افتتاح پروژه های فوق می باشیم .

مهندس ودیعتی افزود : هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردها و اقدامات مهم وماندگار نظام در همه عرصه های فرهنگی ، علمی ، اقتصادی و عمرانی میهن عزیز اسلامی است. بمنظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر این شرکت با پشتکار همیشگی توانسته برگ زرینی در راستای خدمات گازرسانی در استان رقم بزند.

 

 

 



ارسال نظر


آخرین خبرها