کد خبر: 60889 | زمان مخابره: 15:28:06 - چهارشنبه 3 شهریور 1395 | بدون نظر | |

معاون دادگستری کرمان: دستگاه قضائی استان از فعالیت های اقتصادی استاندار در چارچوب قانون حمایت می کند

 

معاون منابع انسانی دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضائی استان  به عنوان یک نهاد تاثیرگذار وظیفه خود می‌داند در چارچوب قانون از فعالیت‌های اقتصادی و بنگاه‌های اقتصادی در راستای منویات مقام معظم رهبری حمایت کند.

به گزارش نشانه نیوز، محمدباقر اسلامی به همراه شورای قضائی استان در دیدار با استاندار کرمان به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: مسائل اقتصادی در اولویت کاری استاندار کرمان قرار دارد و از اینکه مجموعه استانداری وشخص استاندار از مسائل بی خاصیت جناحی وسیاسی کم اهمیت فاصله گرفته اند،قدردانی می‌کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت ابراز داشت: شهیدان رجایی و باهنر از شهدای مظلوم ما هستند و امنیت، آرامش، استقلال و آزادی امروز ما ثمره خون شهداست.

معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان ادامه داد: استاندار کرمان در بحث اقتصاد مقاومتی پیشگام است و امیدواریم اقدامات در راه فقرزدایی از کرمان به عنوان یک استان ثروتمند تداوم یابد.

شایان ذکر است صبح امروز به مناسبت هفته دولت وگرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر، اعضای شورای قضائی استان ضمن دیدار با استاندار کرمان  با اهداء لوح سپاس از سوی یدالله موحد،رئیس کل دادگستری استان از زحمات وفعالیت های استاندار کرمان تقدیر بعمل آوردند.



ارسال نظر


آخرین خبرها