کد خبر: 60908 | زمان مخابره: 15:55:09 - چهارشنبه 3 شهریور 1395 | بدون نظر | |

سرشماری نفوس و مسکن استان کرمان در ۶ هزار نقطه انجام می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه ستاد سرشماری در استان کرمان به ریاست استاندار تشکیل شده است، گفت: سرشماری نفوس و مسکن استان کرمان در ۶ هزار نقطه انجام می‌شود.
نمایش عکس در اندازه واقعی

به گزارش نشانه نیوز، جعفر رودری  در زمینه سرشماری سال ۹۵ اظهار داشت: در آستانه یک تحول بزرگ در زمینه آمار در سطح کلان کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه پایه و اساس یک برنامه‌ریزی دقیق داشتن آمار و اطلاعات است، گفت: مرکز آمار ایران در بخش عمده شاخص‌های کلان اقتصادی به روز بوده و از دقت لازم نیز برخوردار است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه با داشتن آمار زیربنای خوبی برای برنامه‌ریزی در کشور به وجود می‌آید، افزود: این سرشماری مختص این دولت نیست بلکه زیربنای آمار و تحلیل تمام اقدامات آینده کشور به این سرشماری بستگی دارد.

وی با بیان اینکه ستاد سرشماری در استان کرمان به ریاست استاندار تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: مدیر اجرایی این ستاد در استان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان بوده و در شهرستان‌ها فرماندار است.

رودری با اشاره به اینکه از دو روز پیش ثبت‌نام متقاضیان کار سرشماری در استان از طریق سایت شروع شده است، گفت: این ثبت‌نام همزمان با سراسر کشور در کرمان شروع شده و تاکنون حدود ۳۰۰ نفر ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه به بیش از هزار نفر مامور سرشماری در استان نیازمندیم، افزود: متقاضیان باید برای ثبت‌نام به سایت سرشماری به آدرس www.sarshomari95.ir مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان اظهار داشت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ در استان کرمان در ۲۳ شهرستان، ۷۱ نقطه شهری، ۵ هزار و ۲۰۰ آبادی و ۶ هزار نقطه انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: در استان کرمان ۱۸۵ هزار نفر عوامل ستادی برای برگزاری این رویداد مهم آماری درگیر می‌شوند.



ارسال نظر


آخرین خبرها