کد خبر: 62228 | زمان مخابره: 8:43:52 - شنبه 3 مهر 1395 | بدون نظر | |

بازگشایی محور خیابان استقلال به سمت محور آزادی تا ماه آینده

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بلوار جمهوری اسلامی به سمت خیابان شریعتی و بلوار شید صدوقی بازگشایی می شود.

به گزارش نشانه نیوز،، “علیرضا رزم حسینی” استاندار کرمان شامگاه جمعه ۲ مهرماه پس از بازدید سرزده از پروژه های شهری کرمان، از بازگشایی بلوار جمهوری اسلامی به سمت خیابان شریعتی و بلوار صدوقی خبر داد و افزود: طبق قول مساعد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و شهرداری کرمان بر باز کردن مسیر بلوار جموری اسلامی به سمت خیابان شریعتی و بلوار شهید صدوقی آزاد و تردد در این محور ممکن خواهد شد.

استاندار کرمان همچنین پیشرفت فیزیکی پروژه میدان آزادی را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: بر اساس قول مساعد نماینده قرارگاه خاتم، محور خیابان استقلال به سمت محور آزادی نیز تا ماه آینده بازگشایی خواهد شد.

در ادامه این بازدید سرزده، استاندار کرمان پس از شرکت در نماز مغرب و عشا مسجد جامع از پیشرفت فیزیکی میدان شهدا(مشتاق)، حمام باغ لله و بیمارستان (ارجمند) در حال ساخت توسط بخش خصوصی در خیابان ابن سینا بازدید کرد.

لازم به ذکر است که با احداث فاز جدید، بخش های جدید جایگزین بخش های فرسوده بیمارستان خواهد شد و ۸۰ تخت بیمارستانی به آن اضافه می شود.

استاندار کرمان همچنین از روند اجرایی پروژه گودال خشت مال ها که پس از وقفه نسبتا طولانی در حال ساخت می باشد نیز دیدن کرد.

گفتنی است پیشرفت این پروژه قابل قبول بوده و عملیات اجرایی ژئوتکستال و ژئو منبران زهکشی گودال خشت مال ها درشرایط خوب و مطلوبی در حال اجراست.



ارسال نظر


آخرین خبرها