کد خبر: 62230 | زمان مخابره: 8:53:49 - شنبه 3 مهر 1395 | بدون نظر | |

۱۰ درصد از قرارداد کادر فنی و بازیکنان مس رفسنجان کسر شد

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با اشاره به شکست تیمش برابر نساجی مازندران در خانه، گفت: ۱۰ درصد از قرارداد کادر فنی و بازیکنان مس رفسنجان کسر می شود.

به گزارش نشانه نیوز،علی زینلی در گفتگو یی درباره شکست تیم مس رفسنجان برابر نساجی مازندران در هفته هشتم لیگ دسته اول کشور، اظهار داشت: متاسفانه از هشت بازی چهار امتیاز گرفته ایم و این آمار ضعیفی است و نتیجه را از دست داده ایم. اولین سالی است که در خانه اینگونه امتیاز از دست می دهیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان مرتکب اشتباهات قبلی شدند، افزود: طرح و برنامه خاصی برای باز کردن دروازه حریف نداشتیم از طرفی با به ثمر رساندن گل ۱۱ نفره دفاع می کردند و این طبیعی بود که در خانه حریف به پیروزی رسیده بودند.

وی با اشاره به هدر رفتن چندین موقعیت گلزنی توسط بازیکنان مس رفسنجان در این بازی، بیان کرد: نمی دانم دلیلش بی دقتی یا استرس ناشی از نتیجه نگرفتن تیم بود.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با عذرخواهی از هوادران و مردم رفسنجان بدلیل نتایج ضعیف تیم فوتبال مس رفسنجان، تصریح کرد: البته سال گذشته ما همین مسائل را داشتیم و من خوش بین هستم که تیم جایگاه خود را پیدا کند.

زینلی درباره تغییرات در کادر فنی تیم گفت: درباره این مسئله هیئت مدیره ظرف ۴۸ ساعت آینده تصمیم گیری خواهد کرد اما قاعدتاً ممکن است کادر فنی را تقویت کنیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها