کد خبر: 62254 | زمان مخابره: 10:13:54 - یکشنبه 4 مهر 1395 | بدون نظر | |

۳۰ مدرسه در شهر کرمان در مسیر تعریض قرار دارند

شهردار کرمان با بیان اینکه۳۰مدرسه در شهر کرمان در مسیر تعریض قرار دارند، گفت: چند مدرسه از جمله مدرسه‌ای در خیابان جامی و مدرسه‌ای در کوچه‌ بین جامی و جهاد، تعریض و مسیرها آزادسازی شد.

به گزارش نشانه نیوز، علی بابایی درباره‌ اقدامات شهرداری برای بازگشایی مدارس گفت: خط‌کشیِ مسیر عابر پیاده‌ و شست‌وشوی محدوده‌ مدارس در حال انجام است؛ همچنین طبق تفاهم‌نامه با آموزش ‌و پرورش، تعریض مسیرهای محدوده‌ برخی مدارس در دستور کار است.

بابایی با بیان اینکه ۳۰ مدرسه در شهر کرمان در مسیر تعریض قرار دارند، افزود: چند مدرسه از جمله مدرسه‌ای در خیابان جامی و مدرسه‌ای در کوچه‌ بین جامی و جهاد، تعریض و مسیرها آزادسازی شد.

وی تصریح کرد: همچنین طی یکی‌دو روز آینده، مدرسه‌ای که در کوچه‌ حدفاصل خیابان وحشی بافقی و خیابان سپه وجود دارد، تعریض و مسیر آزاد خواهد شد.

شهردار کرمان با اشاره به آسفالت مدارس خاکی تصریح کرد: این مدارس طبق نامه‌ای که آموزش‌وپرورش داده، آسفالت می‌شوند؛ ضمن اینکه فضای سبز برخی مدارس نیز در حال آماده‌سازی و بهسازی است.

بابایی با بیان اینکه برخی مدارس، چاه‌ آب دارند که پیش از این برای فضای سبز استفاده می‌شده است، گفت: چاه‌های آب این مدارس را هم اصلاح و تجهیز می‌کنیم تا هم مدرسه‌ها و هم شهرداری، برای آبیاری فضای سبز از این چاه‌ها استفاده کنند.



ارسال نظر


آخرین خبرها