کد خبر: 62270 | زمان مخابره: 9:42:37 - دوشنبه 5 مهر 1395 | بدون نظر | |

توقیف ۴۱ دستگاه خودرو در جیرفت

فرمانده انتظامی “جیرفت” از توقیف ۴۱ دستگاه خودرو با بیش از ۱۰ میلیون ریال خلافی در این شهرستان طی یک ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز، سرهنگ “ماشاالله ملائی ” گفت: در راستای اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خودروهای دارای خلافی در شهرستان جیرفت برابر تبصره یک ماده هشت قانون اخذ جرائم پلیس راهور ، ۴۱دستگاه انواع خودرو با خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال متوقف شدند.

وی با اشاره به نتیجه اجرای طرح های مربوطه اظهار داشت: عوامل پلیس راهنمایی ورانندگی شهرستان با هدف اجرای قانون، طرح شناسایی و توقیف خودرو های با خلافی بالای ۱۰میلیون ریال را اجرا و ضمن استقرار در مرکز و میادین اصلی شهر و همچنین پوشش دادن مناطق حاشیه ای موفق به شناسایی و توقیف ۴۱ دستگاه خودرو با خلافی بالای۱۰میلیون ریال و انتقال آنهابه پارکینگ شدند.

این مسئول اتتظامی در ادامه گفت: برابر قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودروی مورد نظر توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در خاتمه ضمن تاکید بر این موضوع که پلیس در اجرای قانون با متخلفان مماشات نخواهد کرد، از رانندگان وسائط نقلیه خواست: با اجرای قوانین سهم خود را در تامین امنیت و آرامش جامعه ایفا کرده و با رعایت آن الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند.



ارسال نظر


آخرین خبرها