کد خبر: 62305 | زمان مخابره: 10:51:44 - دوشنبه 5 مهر 1395 | بدون نظر | |

بدهی دولت به صندوق بازنشستگی باید صفر شود

مسوول دفتر شورای نگهبان در استان کرمان گفت: دولت همیشه به صندوق بازنشستگی بدهکار بوده است و خواسته ما این است که بدهکاری دولت به صندوق به صفر برسد.

به گزارش نشانه نیوز، محمد علمی در یازدهمین همایش تکریم بازنشستگان استان کرمان در محل تالار بسطامی بوستان مادر اظهار داشت: در شرایطی به سر می‌بریم که در اطراف کشورمان به غیر از جنگ، قتل و کشتار وجود ندارد، اما کشور ما در امنیت کامل است.

وی بیان داشت: سهم عمده‌ای از افتخارات کشور در نهادها و دستگاه‌های مختلف مربوط به بازنشستگان است و کسانی که امروز بر مسند قدرت نشسته‌اند، باید به وجود بازنشستگان افتخار کنند که افتخار هم می‌کنند.

مسوول دفتر شورای نگهبان در استان کرمان ادامه داد: دولت همیشه به صندوق بازنشستگی بدهکار بوده و خواسته ما این است که بدهکاری دولت به صندوق به صفر برسد.

علمی ابراز داشت: جوانان به دنبال امام خمینی (ره) و بزرگان خود حرکت کردند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی اضافه کرد: طرح‌هایی که برای تکریم بازنشستگان هست را باید ارائه کنند و بازنشستگان درباره آن نظر دهند هر چند این نظرات به مرحله اجرا نرسد، زیرا این افراد تجربیات خوبی دارند.

این بازنشسته آموزش و پرورش استان کرمان افزود: بازنشستگان در بحث معیشت مشکل دارند و حقوق آنها کم است و باید فکری برای افزایش حقوق این قشر شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها