کد خبر: 62317 | زمان مخابره: 11:05:37 - دوشنبه 5 مهر 1395 | بدون نظر | |

دادستان جیرفت: ارائه تسهیلات به مددجویان زندان باید عادلانه باشد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: همه مددجویان زندان باید از تسهیلات و مزایا به صورت عادلانه بهره مند شوند و قضات این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش نشانه نیوز، مجید رستمی در جمع مددجویان زندان جیرفت با بیان اینکه قانون برای همه یکسان است افزود: عدالت قضایی نسبت به مددجویان زندان هم رعایت می شود.
وی با تاکید بر توسعه فعالیت های فرهنگی و مذهبی در زندان بیان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی در زندان جیرفت در تغییر و بهبود رفتار مددجویان حائز اهمیت است.
وی گفت: برنامه های آموزشی در زندان جیرفت تا حد قابل قبولی توانسته بر سطح آگاهی و دانش مددجویان تاثیر بگذارد زیرا تعداد زیادی از زندانیان به دلیل نداشتن آگاهی مرتکب جرم می شوند.
دادستان جیرفت افزود: در بازدید امروز از بخش های مختلف زندان، درخواست های طرح شده توسط مددجویان مورد توجه قرار می گیرد.
رئیس اداره زندان جیرفت هم گفت: همه کارکنان اداره زندان جیرفت در واحدهای مختلف تمامی تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند شرایط مناسب و مطلوبی را فراهم آورند که مددجویان ضمن ندامت از رفتار گذشته به سوی زندگی سالم حرکت کنند.
حسین برشان بیان کرد: توسعه فعالیت های فرهنگی با بازگشت مجدد مددجویان به زندان رابطه عکس دارد زیرا هر اندازه این برنامه ها اجرا شود به همان نسبت بازگشت مجدد مددجویان به زندان کاهش می یابد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی



ارسال نظر


آخرین خبرها