کد خبر: 62407 | زمان مخابره: 10:01:22 - پنجشنبه 8 مهر 1395 | بدون نظر | |

استاندار: همدلی در کرمان کم نظیر است

 

استاندار کرمان گفت: همدلی که در کرمان وجود دارد، کم نظیر است و باید با کمک هم کشور و استان را بسازیم.

به گزارش نشانه نیوز، علیرضا رزم حسینی در آیین تجلیل و تقدیر از مدال آوران و ورزشکاران کرمانی پارالمپیک ریو در باغ فتح آباد کرمان افزود: در حوزه های مختلف استان کار می شود که در آینده نزدیک از آن استفاده خواهیم کرد و امیدواریم این حرکت در استان با قدرشناسی و همراهی مردم ادامه پیدا کند.
وی بیان کرد: ورزشکاران پارالمپیکی با هدفی که داشتند هیچوقت خسته و ناامید نشدند و این درس بزرگی برای ما و جوانانی است که امروز باید برای آبادانی کشور و استان خود تلاش کنند و همچنین فرهنگ کار و تلاش را توسعه دهید.
استاندار کرمان گفت: خدا را سپاس می گوییم با شرایط کشور، دولت تدبیر و امید کشور را در مسیر درست ساخت و آبادانی و پیشرفت و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی که مد نظر مقام معظم رهبری است، قرار داده است.
وی افزود: باید مدال کار و تلاش در استان را و مدال اجرای اقتصاد مقاومتی را در استان کرمان کسب کنیم و همه مدیرانی که در سراسر استان کار می کنند دل در گرو هم گذاشته تا با کمک هم کشور را بسازیم.
رزم حسینی عنوان کرد: امشب به مناسبت قهرمانان و افتخارآفرینان و کسانی که با وجود محدودیت های جسمی باعث افتخارات زیادی برای همه ملت ایران، ورزشکاران و مردم کرمان شدند، دور هم جمع شدیم.
وی خطاب به مدال آوران پارالمپیکی گفت: وظیفه ما و همه مردم ایران و کرمان است که به خوبی از شما قدرشناسی به عمل آوریم و امشب اگر جمع شدیم علاوه بر سپاس و قدرشناسی عزیزان، یادآوری درس هایی برای مردم کرمان است.
وی تصریح کرد: این ورزشکاران به جوانان درس هایی دادند، آنها ثابت کردند با کار و تلاش می توان کارهای بزرگی انجام داد، با محدودیت و معلولیت جسمی برای جوانان الگو می شوند و به جوانان خستگی ناپذیر بودن برای رسیدن به هدف را آموختند.
استاندار کرمان گفت: به کسانی که در پارالمپیک ریو خوش درخشیدند تبریک می گویم و حضور پیشکسوتان ورزشی و مدیران در این محل، در بدرقه و استقبال باعث دلگرمی است و انجام تعهدات حداقل کاری است که می توانیم انجام دهیم.
وی ادامه داد: برنامه ریزان و کسانی که مسئول ورزش کشور هستند برنامه ریزی کنند که مدال ها متوقف نشود و ادامه داشته باشد و بتوانیم مدال های بیشتری در آینده کسب کنیم.
رزم حسینی همچنین در این آیین انتخاب خانم زهرا نارویی را به عنوان بهترین مجری کشور تبریک گفت.
زهرا نعمتی دارنده مدال طلای انفرادی و مدال نقره تیمی، پیمان نصیری دارنده مدال برنز رشته دو و میدانی، عشرت کردستانی پرچمدار ایران در مسابقات و کسب رتبه پنجم والیبال نشسته، سمیه عباسپور کسب مقام چهارم رشته تیراندازی، مریم ایرانمنش مربی والیبال نشسته بانوان تیم ملی ایران، بتول خلیل زاده فرسنگی بازیکن تیم والیبال نشسته و کسب رتبه پنجم مسابقات پارالمپیک، ایمان فرحبخش مربی تیم والیبال پنج نفره اعزامی از ایران و کسب مقام دوم مسابقات ریو، محمدرضا مهنی نسب با کسب مدال نقره در رشته فوتبال ۵ نفره نابینایان، صادق رحیمی با کسب مدال نقره در رشته فوتبال ۵ نفره نابینایان و سجاد مرادی قهرمان رشته دو نیمه استقامت آسیا ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک ۲۰۱۶ از استان کرمان هستند.
استان کرمان در این دوره از بازی های پارالمپیک بیشترین تعداد شرکت کننده و کسب بیشترین مدال را در کارنامه خود ثبت کرده است.
پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو به طور رسمی از ۱۸ تا ۲۸ شهریور به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار شد.
در این آیین جوایز مدال آوران رقابت های پارالمپیک براساس نوع مدال از سوی استاندار کرمان به آنان اهدا شد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی



ارسال نظر


آخرین خبرها