کد خبر: 62434 | زمان مخابره: 10:24:15 - جمعه 9 مهر 1395 | بدون نظر | |

نیاز به ۱۰۰میلیون دلار اعتبار برای اجرای پروژه «گودال خشت مال‌ها»

مدیرعامل شرکت پروژه گودال خشت مال ها اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه گودال خشت مال ها را ۱۰۰ میلیون دلار اعلام کرد.

به گزارش نشانه نیوز، انیس سلطان در جلسه استاندار کرمان در خصوص پروژه گودال خشت‌ مال ها گفت: پروژه بسیار بزرگی در مرکز کرمان در حال اجرا است که امیدواریم بتوانیم یک سرویس قابل قبول و با کیفیت ارائه دهیم.

وی افزود: برای هماهنگی طرح پروژه گودال خشت مال ها مطابق با فرهنگ منطقه زمان زیادی گذاشته ایم و سعی کردیم طراحی محلی و مدرنی داشته باشیم.

این سرمایه گذار عمانی با اشاره به اینکه در این پروژه از شرکت های بین المللی و متخصص استفاده کرده ایم، گفت: بزرگترین سوپرمارکت ایران در گودال خشت‌مال‌های کرمان راه‌اندازی می‌شود که یک سوپر مارکت زنجیره ای جهانی است.

وی عنوان کرد: ما علاوه بر شرکت های خارجی با شرکت هایی مانند تیراژه و ۱۱۵ که از  شرکتهای بزرگ داخلی هستند، همکار می کنیم.

سلطان با اشاره به اینکه ما از ۵ سال گذشته مشغول پروژه گودال خشت مال هستیم، اظهار کرد: به دلیل وجود مالکان خرد و توافق با آنها، این پروژه زمان بر بود و انجام آن به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: ایجاد نمایندگی یک فروشگاه زنجیره ای با طرحی متفاوت از طرح محلی کاری دشوار است از این رو تلفیقی از طراحی محلی و بین‌المللی برای پروژه گودال خشت‌مال‌های کرمان در نظر گرفته شده و ۵۰ هزار متر زمین برای فاز یک و دو پروژه گودال خشت مال ها در نظر گرفته شد.

این سرمایه گذار عمانی تصریح کرد: در فاز اول تعدادی مغازه، هایپرمارکت، منطقه بازی و رستوران در نظر گرفته شده و در فاز دوم نیز صحبت‌های اولیه برای ساخت هتل بین‌المللی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه گودال خشت مال ها با پیش بینی اینکه همه چیز موجود باشد سه سال به طول می انجامد، گفت: بیش از ۱۰۰ میلیون دلار اعتبار برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است.

سلطان با اشاره به مشکلات  پروژه گودال خشت مال ها اظهار کرد: حفارهای متعدد در محل پروژه گودال خشت مال ها و متصل نبودن به فاضلاب شهری باعث تجمع آب و بروز مشکلاتی شده است.

وی همچنین گفت: پروژه پایانه صادرات  داخلی و خارجی مرکبات در جیرفت از طریق سرمایه گذار عمانی در حال انجام است.



ارسال نظر


آخرین خبرها