کد خبر: 62437 | زمان مخابره: 10:28:44 - جمعه 9 مهر 1395 | بدون نظر | |

بهورزان پیشانی خدمات‌رسانی در مناطق محروم کشور هستند

دکتر پورابراهیمی در مراسم تقدیر از بهورزان استان کرمان مطرح کرد: احتساب دوسال آموزشی سنوات بهورزان در مجلس در حال پی گیری است/بهورزان پیشانی خدمات‌رسانی در مناطق محروم کشور هستند/تقدیرازاجرای سامانه یک پارچه بهداشت در روستاها
به گزارش نشانه نیوز، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: بهورزان پیشانی و خاکریز اول خدمات رسانی در جای جای کشور و محروم ترین و فقیرترین مناطق هستند.
نمایش عکس در اندازه واقعی
دکتر”محمدرضا پورابراهیمی” در مراسم تقدیر از بهورزان استان کرمان که به همت مرکز بهداشت شهرستان کرمان برگزار شد اظهار کرد: خدمات و تلاش های بهورزان در محروم ترین مناطق کشور و به افراد نیازمندی که دسترسی به امکانات بهداشت و درمان ندارند، از خدمات واقداماتی است که هم مورد رضایت خداوند و هم از افتخارات نظام جمهوری اسلامی می باشد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورایاسلامی افزود؛ خدا را شاکریم که نظامی با رویکرد مبتنی با ارزش های دینی در کشور ایجاد شده است که امروز اولویت خود را خدمت به محروم ترین مردم می داند و خوشبختانه این نگاه اکنون اولویت نظام جمهوری اسلامی است.پورابراهیمی خطاب به بهورزان تصریح کرد: شما پیشانی و خاکریز اول خدمات رسانی در جای جای کشور هستید که در محروم ترین و فقیرترین روستاها و مناطق تلاش های زیادی را انجام می دهید که قابل تقدیر است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل اینکه شما بهوزان با سلامت مردم سر و کار دارید مردم نیز به شما ارادت قلبی دارند و همواره برای آنها ماندگار خواهید بود، خداوند هم به شما توفیق داده است که در همه جا در حال خدمات رسانی هستید و همین که فردی برای ارائه خدمت جلوی شما قرار می گیرد همین توفیق الهی است و شما هم باید قدر بدانید.

وی با بیان اینکه ما هم تلاش می کنیم در راستای تقویت شما که در عرصه خدمات رسانی روستاها کار می کنید، گام برداریم یادآور شد: یکی از مواردی که از اولویت های مجلس می باشد تصمیم برای روستاها و خدمات رسانی به این مناطق بسیار حائز اهمیت است.

پورابراهیمی اظهار کرد: در راستای این خدمت ما هم باید از کادری که تلاش می کنند پشتیبانی کنیم از این رو آنچه که در توان داریم در راستای خدمت به مجموعه بهورزی کشور انجام خواهیم داد، در همین راستا نکاتی مطرح شده از جمله اینکه دو سال آمورزش خدمت جز سنوات محسوب شود که این مساله در حال پیگیری است و به دلیل محدودیت منابع مالی با مشکل مواجه شدیم اما بار دیگر این رویکرد پیگیری خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در قالب سامانه یکپارچه مرکز بهداشت(سامانه سیب) انجام می شود که کاری فراگیر و از اقدامات بسیار خوب وزارت بهداشت و درمان در خدمت رسانی به مردم است، گفت: سرانه تقریبی به ازای هر ۱۰۰۰ نفر در روستا یک بهورز است که نباید این مساله موجب کاهش کیفیت خدمات شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شما بهورزان بی ادعا و به واسطه همین ویژگی ها موجب مباهات نظام جمهوری اسلامی هستید که امیدوارم موارد مربوط به حوزه کاری شما چه در سطح ملی و چه در سطح استان و شهرستان مورد بررسی قرار گیرد.



ارسال نظر


آخرین خبرها