کد خبر: 62446 | زمان مخابره: 10:34:56 - جمعه 9 مهر 1395 | بدون نظر | |

یادواره جهادگر فرهنگی شهید مداحی‌پور در جیرفت برگزار شد+تصاویر

با حضور پرشور مردم و مسؤولان یادواره جهادگر فرهنگی شهید هوشنگ مداحی‌پور در جیرفت برگزار شد.

به گزارش نشانه نیوز، یادواره جهادگر فرهنگی شهید هوشنگ مداحی‌پور با حضور پرشور مردم، مسؤولان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این آیین ابراز داشت: امروزه هر چه داریم از برکت خون شهداء است و نباید اجازه دهیم که خون شهداء پایمال شود.

حسین اسحاقی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری بسیار در حوزه جنوب استان کرمان افزود: تمام تلاش خود را برای ادای دین به شهداء و مردم این منطقه به کار خواهیم بست تا شاهد رشد و توسعه فرهنگی در جنوب کرمان باشیم.

وی از ساخت سر‌دیس شهید مداحی‌پور توسط هنرمندان خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم که نمایشگاه دائمی آثار و دست‌نوشته‌های این شهید در جیرفت راه‌اندازی شود.

محمد‌رضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال کرمان نیز در این آیین با بیان خاطراتی از شهید هوشنگ مداحی‌پور ایشان را نمونه بارز یک انسان معتقد به ارزش‌های انقلابی و دینی خواند و اظهار داشت: خدمات شهید مداحی‌پور برای حوزه فرهنگ و هنر جنوب استان کرمان ماندگار است.

وی افزود: خدمات صادقانه این شهید والامقام در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهنوج در دوران انقلاب ماندگار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال کرمان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء را ضامن سرافرازی این ملت دانست و ابراز داشت: شهید مداحی‌پور با تلاش و پشتکار در عمق محرومیت توانست، گام‌های موثری به منظور فرهنگ و هنر این منطقه محروم بر دارد.

بر اساس این گزارش، ‌این مراسم که با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری همراه بود، ضمن تقدیر از خانواده شهید هوشنگ مداحی‌پور از تابلوی شهید در بلوار امام خمینی‌(ره) جیرفت و کتاب «جان ناقابل» مشتمل بر زندگینامه و خاطرات شهید هوشنگ مداحی‌پور به نویسندگی آذر همتی رونمایی شد.

به گزارش فارس هوشنگ مداحی‌پور در نهم مهر ماه ۱۳۷۱ در مسیر کهنوج به جیرفت با اشرار مسلح درگیر و به شهادت رسید.



ارسال نظر


آخرین خبرها