کد خبر: 62999 | زمان مخابره: 11:56:13 - سه شنبه 27 مهر 1395 | بدون نظر | |

استفاده از ظرفیت بسیج در مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاثیرگذار است

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان با بیان اینکه بسیج برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز آمادگی خوبی دارد گفت: استفاده از این ظرفیت کمک بزرگی به مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواهد کرد.

به گزارش نشانه نیوز، ابراهیم شهریاری در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان افزود: تمام اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان با رصد اطلاعاتی انجام می شود که این امر موجب کشف محموله های بزرگ قاچاق شده است.
وی اظهار کرد: بیشترین حجم کالاهای کشف شده قاچاق در استان کرمان را در سنوات اخیر شاهد بودیم که همه این اقدامات بر اساس رصدهای اطلاعاتی انجام شده است.
وی با بیان اینکه بسیاری از کالاهای قاچاق برای سلامت افراد جامعه خطرآفرین است تصریح کرد: لازم است نیروهای مبارزه با قاچاق کالا و ارز تقویت و حمایت شوند.
وی بر شناسایی انبارهای قانونی تاکید کرد و ادامه داد: همه این انبارها باید کدپستی داشته باشند تا شناسایی و رصد کالاهای ورودی به صوت بهتری انجام شود.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز گفت: ۷۰ هزا کسبه در استان کرمان کار خرید و فروش را بر عهده دارد که عمدتا افراد منصفی هستند.
مهدی حسینی ادامه داد: باید ضوابط و قوانین به شدت سختگیرانه را برای قاچاقچیان عمده کالا و ارز در نظر گرفت.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: اتاق اصناف و در سطح کلان و نیروهای امنیتی و انتظامی به منظور جمع آوری کالای قاچاق از بازار موظف هستند.
ارسلان میری ادامه داد: برخورد با لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق با جدیت انجام می شود زیرا با سلامت افراد جامعه در ارتباط است.
کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشاردهنده: نجمه حسنی



ارسال نظر


آخرین خبرها