کد خبر: 63118 | زمان مخابره: 11:39:45 - جمعه 30 مهر 1395 | بدون نظر | |

افتتاحیه مسابقات والیبال لیگ دسته اول با شهرآورد کرمانی‌ها

رئیس هیات والیبال استان کرمان گفت: افتتاحیه مسابقات والیبال لیگ دسته اول کشور با شهرآورد دو تیم از استان کرمان برگزار می‌شود.

 به گزارش نشانه نیوز، علی‌اکبر ثابتی‌پور اظهار داشت: قرعه‌کشی رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک باشگاه‌های مردان ایران با حضور مربیان و سرپرستان در فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی برگزار شد.

رئیس هیات والیبال استان کرمان عنوان کرد: رقابت‌های فوق در دو گروه هشت تیمی از ۱۲ آبان ماه آغاز می‌‌شود که از استان کرمان دو تیم والیبال گل‌گهر سیرجان و لاستیک بارز کرزمان حضور دارند.

وی ابراز کرد: از اتفاقات جالب این دوره از مسابقات، افتتاحیه این مسابقات با برگزاری شهرآورد استان کرمان، بین دو تیم والیبال گل‌گهر سیرجان با لاستیک بارز کرمان به میزبانی سیرجان است.

ثابتی‌پور خاطرنشان کرد: دو تیم لاستیک بارز کرمان و گل‌گهر سیرجان با کادر فنی بومی و ۸۰ درصد از بازیکنان تیم والیبال به‌صورت بومی در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند.

رئیس هیات والیبال استان کرمان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف هیات والیبال استان کرمان که بحث بومی‌گرایی کادر فنی و بازیکنان بوده است با تلاش و همت فراوان هیات در این سری از مسابقات محقق شد.



ارسال نظر


آخرین خبرها