کد خبر: 63138 | زمان مخابره: 15:36:41 - شنبه 1 آبان 1395 | بدون نظر | |

۲ هزار پروژه نیمه تمام در استان کرمان وجود دارد

معاون عمرانی استاندار کرمان از وجود ۲ هزار پروژه نیمه تمام در استان کرمان خبر داد و گفت: مشارکت بخش خصوصی لازمه رونق اقتصادی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

به گزارش نشانه نیوز، ابوالقاسم سیف‌اللهی در جلسه شورای اداری رابر با اشاره به اینکه شهرستان رابر از لحاظ ایثار و شهادت، روستای نمونه کشوری گنجان و زادگاه سردار حاج قاسم سلیمانی و سایر سرداران شهید دارای جایگاه ویژه‌ای است، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم کارهایی در خور و شان مردم این شهرستان انجام دهیم.

وی از وجود ۲ هزار پروژه نیمه تمام در استان کرمان خبر داد و افزود: مشارکت بخش خصوصی لازمه رونق اقتصادی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

سیف‌اللهی با اشاره به اینکه حرکت اقتصادی با مردم، حرکتی بنیانی و درون‌گرا است، گفت: با توجه به شعار «هر روستا، یک محصول و هر خانه، یک کارخانه»، ما در شهرستان رابر می‌توانیم از محصولاتی که تولید می‌شود یک کارخانه داشته باشیم که به اشتغالزایی و رونق اقتصادی منطقه بینجامد.

وی در حوزه اقتصاد مقاومتی خواستار رفع موانع سرمایه‌گذاران خصوصی شد و ادامه داد: از ظرفیت‌های موجود شهرستان رابر با مشارکت مردم استفاده کنیم و موانع اداری از جمله مشکلات آب، برق و واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران متقاضی را تاحصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

معاون استاندار کرمان وضعیت منابع اعتباری استانی و شهرستانی را تشریح کرد و افزود: به اندازه یک سوم یارانه کشور، بودجه عمرانی در کشور توزیع می‌شود و بهر‌ه‌برداری از پروژه های عمرانی با بودجه‌های جاری زمانبر است.

سیف‌اللهی با اشاره به اینکه استان کرمان به هشت منطقه اقتصادی تقسیم شده است، گفت: شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوییه جزو منطقه ۴ هستند و معین منطقه تاکنون در جلسات متعدد با نخبگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در ستاد مثلث توسعه اقتصادی به نتایج قابل قبولی دست یافتیم. فارس

 

 



ارسال نظر


آخرین خبرها