کد خبر: 64470 | زمان مخابره: 11:06:56 - پنجشنبه 11 آذر 1395 | بدون نظر | |

۶ بیمار مشکوک به آنفلوآنزا در انار بستری شدند

 مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از بستری شدن شش بیمار مشکوک به آنفلوآنزا در بیمارستان ولی عصر(عج) انار خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز، علی ریاحی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما موارد دارای علائم سرماخوردگی و علائم مشابه با آنفلوانزا به طور طبیعی افزایش داشته است که موارد بدحال و پرخطر آنها بستری می شوند، به هیچ وجه افزایش غیر طبیعی در موارد نداشته اند.

وی افزود: در چند روز گذشته بنا به نظر پزشکان شش نفر از کسانی که با علائم آنفلوآنزا بدلیل وجود علائم حاد زمینه ای از جمله دل درد شدید، تب و لرز شدید و مشکلات تنفسی مشکوک به آنفلوآنزا تشخیص داده شدند در بیمارستان ولی عصر(عج) شهرستان انار بستری شده اند.

وی ادامه داد: تست آنفلوآنزا از این شش بیمار گرفته شده و به آزمایشگاه مرکزی در تهران ارسال شده و منتظر پاسخ آن هستیم اما هنوز به ما اعلام نشده که تست این افراد مثبت است و قطعاً به آنفلوآنزا مبتلا شده اند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با بیان اینکه در حال حاضر در بسیاری از تخصص ها در شهرستان انار پزشک متخصص داریم، افزود: اخیراً یک پزشک متخصص عفونی نیز به صورت استقرار دائم به کادر درمانی این شهرستان اضافه شده است که حضور پزشک متخصص عفونی در شهرستان انار باعث شده موارد دارای مورد بستری در همان بیمارستان بستری شده و نیاز به اعزام آنها جز در موارد بدحال و نیازمند به بخش مراقبت های ویژه نباشد.

ریاحی تصریح کرد: تا زمان راه اندازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی انار، بیمارستان ولی عصر(عج) انار با امکانات لازم و مجهز از جمله اتاق عمل جراحی مجهز شده و به مردم این شهرستان خدمت رسانی می کند.مهر



ارسال نظر


آخرین خبرها