کد خبر: 64476 | زمان مخابره: 11:20:20 - جمعه 12 آذر 1395 | بدون نظر | |

ناخدا توسلی: حضور نیروی دریایی در خلیج فارس باعث ثبات منطقه است

فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان گفت: امروز حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب های خلیج فارس باعث ثبات منطقه و بنا به فرموده فرمانده معظم کل قوا رضایت ایشان را از مجموعه نیروی دریایی به دنبال داشته است.

 به گزارش نشانه نیوز، ناخدا یکم ستاد مجید توسلی در آیین گرامیداشت روز نیروی دریایی در سیرجان با اشاره به عملیات غرورآفرین مروارید که هفتم آذرماه سال ۵۹ انجام و موجب ناتوانی نیروی دریایی عراق شد، افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با فرماندهان نیروی دریایی از حضور مقتدر یگان ها و تکاوران دریایی در تامین امنیت کشتی ها در سطح بین المللی تقدیر و تشکر کردند که برای مجموعه نداجا باعث افتخار است.
وی بیان کرد: به عنوان تنها پادگان آموزشی نیروی دریایی کشور به خود می بالیم که در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول آموزش نیروی انسانی هستیم و با فرزندان این مرز و بوم وظیفه حراست از مرزهای آبی این مملکت را به خوبی ایفا خواهیم کرد.
امام جمعه سیرجان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از مجموعه نیروی دریایی سیرجان گفت: امروز فرزندان بیدار این ملت، دشمن خود را شناخته اند و این آمادگی را دارند که هر حرکت دشمن علیه نظام اسلامی را پاسخ دهند.
حجت الاسلام سید محمود حسینی افزود: دشمنان استکباری ملت ایران بدانند این جوانان ما امروز با وجود تحریم های ظالمانه به استقلال و خودکفایی رسیدند و اقتدار ما در این استقلال است.
در این آیین به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی یگان های نظامی و انتظامی در مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا سیرجان رژه رفتند.
همچنین از ناویان و افسران نمونه و خانوداه شهدای دریایی تجلیل شد.



ارسال نظر


آخرین خبرها