کد خبر: 64534 | زمان مخابره: 11:44:08 - شنبه 13 آذر 1395 | بدون نظر | |

افتتاح مرکز فراگیر کانون پرورش فکری ویژه معلولان

نخستین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه معلولان در کرمان افتتاح شد.

 به گزارش نشانه نیوز، نخستین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه معلولان صبح امروز در چهارراه ولیعصر (ع) کرمان افتتاح شد.

محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در این آیین اظهار داشت: ۴۵ مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان کرمان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکنون تنها به بچه‌های پنج تا ۱۷ سال عادی خدمات ارائه می‌داده است، بیان داشت: از این پس به بچه‌های نیازمند خدمات ویژه از جمله نابینایان، ناشنوایان و … خدمات فرهنگی و هنری ارائه می‌شود.

روحی عنوان کرد: در حال حاضر ۴۰ عنوان کتاب با خط بریل در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان تهیه شده که به زودی ۴۰ عنوان دیگر اضافه می‌شود.

وی خواستار تهیه دستگاه چاپ کتاب‌های بریل برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد و گفت: این دستگاه در استان کرمان وجود ندارد و امیدواریم با همکاری مسؤولان این دستگاه خریداری شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امتحان خود را به خوبی پس داده است.

روحی خاطرنشان کرد: قصد داریم تا پایان سال سه مرکز فراگیر کودکان و نوجوانان در استان راه‌اندازی شود و همراهی آموزش و پرورش استثنایی، بهزیستی و والدین کودکان معلول را برای ارائه خدمات به معلولان نیاز داریم.



ارسال نظر


آخرین خبرها