کد خبر: 64545 | زمان مخابره: 11:52:22 - شنبه 13 آذر 1395 | بدون نظر | |

معاون استاندار: طرح نوین ترافیک شهری در کرمان اجرا می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بر لزوم مناسب سازی اماکن عمومی برای معلولان تاکید کرد و گفت: طرح ترافیک شهری بزودی به صورت نوین در استان کرمان پیاده سازی می شود.

به گزارش نشانه نیوز، حمید ذکاءاسدی  در آیین افتتاح نخستین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ضمن ابلاغ سلام استاندار کرمان به کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه گفت: دستگاه های اجرایی برای خدمات رسانی به افراد معلول از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه کودکی دوران تاثیرگذاری در زندگی است افزود: هرچه روی کودکان و نوجوانان بیشتر کار کنیم معضلات اجتماعی کمتر خواهد شد.
وی بیان کرد: هر اندازه روی روح انسان کار شود کمبودهای جسمی کمتر به چشم می آید.
معاون استاندار کرمان گفت: معلولیت نمی تواند انسان را از پیشرفت باز دارد لذا سال گذشته زهرا نعمتی به عنوان قهرمان المپیک و پارالمپیک شد و افراد زیادی با معلولیت توانسته اند مدال آور و افتخارآفرین باشند.
وی بیان کرد: آثار بزرگی از افراد با وجود معلولیت در حوزه های اجتماعی و غیره به ثبت رسیده است.
ذکاء اسدی افزود: خانواده ها و افراد معلول باید توجه داشته باشند که خداوند به اندازه توان انسان ها از ما مسئولیت می خواهد.
وی نقص و معلولیت را نعمت دانست و افزود: خداوند افراد را به شیوه های مختلف مورد امتحان قرار می دهد.
نخستین مرکز فرهنگی و هنری فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ویژه افراد نابینا، ناشنوا و معلولان جسمی حرکتی امروز شنبه در مرکز کانون شماره یک شهر کرمان در چهارراه ولیعصر (عج) گشایش یافت.



ارسال نظر


آخرین خبرها