کد خبر: 64561 | زمان مخابره: 10:17:26 - یکشنبه 14 آذر 1395 | بدون نظر | |

رفع تصرف از پانصد و یک هزار متر مربع از اراضی دولتی در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: طی دو ماه گذشته و در راستای مبارزه با زمین خواری  وحاشیه نشینی پانصد و یک هزار متر مربع از اراضی دولتی و عمومی در کرمان  رفع تصرف شده است.

به گزارش نشانه نیوز، دادخدا سالاری اظهار داشت: از آغاز طرح ویژه مبارزه با زمین خواری و حاشیه نشینی در کرمان تا کنون   ۵۶۵ فقره عملیات ساختمانی و کار غیر مجاز بر روی اراضی عمومی تعطیل و ۴۳ آلونک غیر مجاز قلع وقمع و جمع آوری گردیده است.

دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال استان تصریح کرد:افراد سود جو  و کلاهبردار به صورت غیر قانونی اقدام به تصرفات خود می نمودند و بر روی این اراضی جهت موجه جلوه دادن تصرفات خود مستحدثاتی ایجاد می نمودند.

وی در خصوص شیوه کار متهمین عنوان کرد: زمین خواران اقدام به قطعه بندی و حصار کشی اراضی دولتی و عمومی می نمودند تا با مانورهای متقلبانه به افراد خریدار و نیازمند چنین القاء نمایند که مالک این اراضی بوده و با سهولت بیشتری کلاهبرداریهای خود را انجام دهند.

سالاری بیان کرد:با توجه به تاکیدات آقای موحد،رییس شورای حفظ حقوق بیت المال استان مبنی بر مبارزه با زمین خواری و با مجوز قضائی و حکم این دادستانی و هماهنگی و عملیاتهای ویژه فرماندهی انتظامی استان و شهرداری با قلع و قمع مستحدثات و بناها و حصارکشی های غیر مجاز از این اراضی رفع تصرف بعمل آمد  و اراضی  به بیت المال اعاده گردید.

وی هشدار داد:مقابله با زمین خواری به صورت دائم و شبانه روزی در حال رصد قرار گرفته و دستورات قضائی مقتضی و قاطع در این راستا به صورت آنی به مبادی ذیربط  صادر ، ابلاغ و اجرا می گردد و با این اقدامات محیط را برای کلاهبرداران و زمین خواران نا امن خواهیم ساخت.



ارسال نظر


آخرین خبرها